DVD branden met Nero: stopt halverwege

Status
Niet open voor verdere reacties.

marclobbes

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Ik heb een laptop met externe behuizing aangeschaft, met daarin een NEC 3500 brander.

Ik brand met Nero 6.6

Ik heb het volgende probleem: wanneer Nero gaat branden, stopt hij plots op willekeurige percentages. De brander slaat dan uit en kan niet meer bediend worden (lade gaat niet open). De teller bij Nero loopt echter gewoon door en ik kan het branden afbreken. Het enige wat eigenlijk vastloopt is de buffer: deze staat de hele tijd zon rond 92-98% en staat dan plots stil als alles crasht.

Om een nieuwe poging te starten, doe ik de brander aan en uit zetten, en start met Nero een nieuwe poging.

Na enkele keren lukt het dan wel een keer, maar ik wil gewoon dat hij het in een keer doet.

Ik ben ten einde raad, ik heb alles al geprobeerd!

HELP!!!!!!

welkom bij helpmij.

Gewoon even een domme vraag:

Wat heb je allemaal bij energiebeheer ingesteld.;)

op het moment dat je gaat branden, is het verstandig om bijvoorbeeld dingen op de achtergrond uit te schakelen ,dus virusscanner uit, kazaalite uit etc etc

Gisteren had ik hem op de accu en dan gaat hij in slaapstand...zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Maar het is ook wel eens gebeurd gewoon met de stekker in de muur.

En over die programma's in de achtergrond: Ik zal het eens proberen om alle progs uit te zetten. Hoewel er niet veel aanstaat, moet ik zeggen.

Heeft installeren van firmware nut? Ik weet niet goed wat dit inhoudt en waar kan ik dit vinden?

Branden en dan alleen maar de accu gebruiken is vragen om problemen.
Slaapstand ja die zet alles uit. Dat is jou eerste probleem.

Maar kijk in energiebeheer eens hoe de rest staat.
En dan kijken bij 220 volt.
Hier mag je eigenlijk bij alles nooit invullen.

Yes!

Gelukt!

Alle progs afsluiten en energiebeheer zodanig ingesteld dat ie niks verander in 30 minuten (dat is langer dan de brandtijd, dus...)

DVDtje erin en hoppa!

Bedankt allemaal!

gelukkig en tot de volgende keer:D

Mag ik hier even op inhaken?
Ik wilde een audio-CD maken met Nero (6 SE) met overburning. Eerst deed ik een simulatie en die ging succesvol. Dus ik ging de CD laten maken, maar... bij de lead-out hield ie er mee op. (Verdikkeme!)
Het enige dat er verder op mijn pc gebeurde was eDonkey.
Waar moet ik de oorzaak zoeken? (En kan ik mijn beklag doen?)

Het gaat bij mij tot nu toe nog prima....

Ik moet wel alle progs afsluiten die op het moment lopen, dus ik denk dat je je Edonkey ook moet stoppen.

Zoals gezegd, bij mij gaatie nog altijd prima:D

Geplaatst door Dick Borstlap
Mag ik hier even op inhaken?
Ik wilde een audio-CD maken met Nero (6 SE) met overburning. Eerst deed ik een simulatie en die ging succesvol. Dus ik ging de CD laten maken, maar... bij de lead-out hield ie er mee op. (Verdikkeme!)
Het enige dat er verder op mijn pc gebeurde was eDonkey.
Waar moet ik de oorzaak zoeken? (En kan ik mijn beklag doen?)
Even later blijkt dat wel alle audio op de CD staat!! :D
Pollens! Hoe kan dat nu?

Dick,
Ik weet dat je nij Nero kunt aangeven tot hoever de overburning mag gaan.
Op dit moment ben ik aan het werk, zou je niet zeggen,
maar zodra ik vanavond thuis ben kijk ik even.

Ja Puppie, dat heb ik ook ingesteld, op 99 minuten namelijk. Onduidelijke toestand trouwens want het te kopiëren aantal minuten was geloof ik groter. Daarom deed ik eerst een simulatie.
Werk-ze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan