dvd branden met ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers.

ik heb een mac comp. op die comp heb ik wondershare video converter ultimate opzitten.
elke keer als ik een filmpje brand met losse srt file , en ik klik op bewerken , dan kan ik de ondertiteling veranderen , in text hoogte en lettertype.
standaard staat hij op >> western mac os , lucida grande , regulier 36 . een mooie stand text is goed.

nu mijn probleem: als ik de schijf ga branden , en later bekijk, dan staan de text regels niet mooi zo als het moet , maar ik heb ze met 3 of 4 regels onder elkaar als er veel gesproken word
2 regels kan ik lezen maar de anderen 2 vallen aan de onderkant buiten beeld welke beeld bij elke instelling die ik op tv pak .
hoe kan dit, ik al geheid iets fout doen maar wat????? ik kom er niet uit !! de films zijn niet te lezen, die dvd kan weggegooid worden, dus ik heb elke keer een nieuw onderzettertje voor mijn pilsje.
jongens wat doe ik fout?? of moet ik een ander brand programma kopen.

ik hoop dat iemand mij hierin kan helpen, heb er al veel verknald.

bedankt alvast

"heb er al veel verknald."

Dan gebruik je toch eerst rewriteable dvd's
Ik gebruik een soortgelijk programma namens convertxtodvd.
Daar kan ik de ondertitels geheel naar mijn smaak instellen.
Volgens mij zit er op jouw programma ook iets dergelijks wat ik zag op de website van wondershare.
Je kunt de positie en layout van de ondertitels zelf instellen.

Part 3: Editing Videos before Conversion

Before conversion or DVD burning, if need, you can trim, crop, rotate video, or add effects, watermarks, subtitles etc. To do all of this, just select a video or DVD title and then click the Edit image button beside it. If you want to merge two or more files, simply hold down the“Shift” button until you've selected all the videos you want to merge, and then click the “Merge into one file” option in the main interface.

editing videos

hoi palomino.

bedankt voor de snelle reactie>

ik gebruik rewriteables , en de ondertitles kan ik inderdaad bewerken , wat ik ook elke keer doe.
maar ik blijf bij srt subs , die vier regels onder elkaar houden. ik heb van alles met die text layout gedaan.
steed met het zelfde resultaat.

((convertxtodvd kan ik maar al te goed, ik heb die altijd gebruikt op mijn windows computer, (maar ik ben met de tijd meegegaan en heb nu een mac gekocht).
en voor mac is geen convertxtodvd uitgebracht, en die zal er ook niet komen zoals ik op het net gelezen heb. (een gemiste kans voor vso jammer) ik had het heel graag weer willen hebben.
het is nog steeds het beste brand programma wat er is.))

maar dat lost mijn probleem nu niet op.
is er iemand tussen de helpmijers die een mac heeft, en bekend is met dit probleem??.
heb net weer een film proberen te branden, en weer het zelfde resultaat.

of anders,? welk brandprogramma is dan aan te bevelen, voor i-mac.
dan gaat wondershare eraf .

ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan