dvd branden met ondertitelingkeuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

TSAndHisPC

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2010
Berichten
11
hallo.

ik heb met wat vrienden een filmpje gemaakt, en we willen hem zo proffecioneel mogelijk laten lijken
(voor zover dat lukt met een handycam, een singstar microfoon op een bezem en Windows Movie Maker),
en de meeste films hebben meerdere ondertitelmogelijkheden.
ik ben vrij goed met computers, dus heb ik een programmatje gemaakt waarmee je dat soort ondertitels kan maken (als .srt).
dus nu heb ik een bewerk filmpje, ondertitels in 3 talen (nederlands, engels en heel slecht frans :rolleyes: ).
nu wil ik het branden op dvd.

hier komt de echte vraag:
ik zoek een programma'tje waarmee ik een menu kan maken waarin je de ondertiteltaal kan kiezen,
en dan de film met dat menu branden op dvd, zodat je hem op een dvdspeler kan zien
met de gekozen ondertitel. kent iemand zo'n programmatje?
of misschien meerdere programma's om hetzelfde te bereiken?

mijn OS is windows XP home edition.
als je meer info nodig hebt, vraag maar raak.

alvast heel erg bedankt :) .
 
Laatst bewerkt:
ha ha, terug zetten maar weer ??
het invoegen van ondertitel sporen is wel degelijk het bewerken van video en heeft niks met branden te maken.
 
maar goed we gaan hier maar door en we laten het wel aan mods over wat ze willen.

on toppic:
ik heb net een 2 minuten avi geknipt en hier een dvd van gemaakt met 3 verschillende ondertitel sporen
deze zijn te selecteren via de subtitle knop tijdens het spelen (als je het in een menu wil moet je maar kijken)
het kan dus en is niet eens moeilijk met dvdflick

http://www.dvdflick.net/guide/index_en.html

in het stuk :"Add subtitles" doen ze maar een ondertitel spoor
maar je kan daarna weer gewoon op add klikken en er meer toe voegen (vergeet niet de taal te veranderen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan