dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pablo29

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2002
Berichten
11
hallo,

Ik heb sinds kort een pc met dvd brander het dvd branden wil alleen niet echt lukken ik gebruik nero 6 maar als ik ga branden gaat het allemaal prima tot het moment dat de brand sessie afgesloten word.
De groene balk staat dan op 99% en het lampje op de dvd brander blijft knipperen maar er gebeurt vervolgens niets ook de schijf uitwerpen lukt niet en zelfs het afsluiten van de pc gaat heel moeizaam weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Groeten pablo
 
Hij kan de inhoudsopgave niet verder kopiëren.
De oorzaak kan zijn dat de dvd's te klein van ruimte zijn of je film te groot.
Probeer eens met een andere dvd schijf.

jean
 
ik heb een dvd afgespeeld die niet helemaal volledig gebrand zou zijn en het hele concert stond er volgens mij op en voordat ik ging branden gaf de indicatie balk ook aan dat het moet passen kan het te maken hebben met het feit dat ik op rw brand???

pablo
 
Dat zou heel goed kunnen.
Zoals jean42 al zei, zou je concert te groot kunnen zijn. hier moet je ook rekening mee houden dat de vrije ruimte (om verschillende redenen) op een RW kleiner is dan op een DVD-R van de zelfde grootte. Haal altijd 200 mb van de schijfgrootte af van de DVD-RW.

Wat ook zou kunnen, is dat je dvd speler geen RWs ondersteunt met beeldfragment, maar alleen met geluid (daar zijn er genoeg van ...helaas...).
 
Mijn dvd speler speelt de rw's gewoon af het probleem is iets met de brander het maakt niet uit welk programma ik gebruik de "brand"indicatie balk loopt vol tot 99% en dan slaat de pc vast dan kan ik ook niets meer het enige wat ik dan kan doen is windows afsluiten en daar doet de pc dan ook ruim een half uur over als ik echter na het opnieuw opstarten de dvd afspeel in de dvd speler is er geen probleem en is de hele film of het concert gebrand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan