Dvd Branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter rino
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 dec 2004
Hallo,
Ik heb een vervelend probleem.
Als ik een DVD wil branden (gedownload of er 1 kopieren) dan geeft hij de melding dat het Brandproces is mislukt.
Ik heb al verschillende programma's geprobeert, o.a: NeroVision Express 2 SE, CloneDVD en nog wat anderen.
Het wil maar niet lukken om de DVD op een schrijfje te zetten.
Ik heb de brander: NEC DVD RW ND-1300A (+/- brander)
Ik gebruik "-" schrijfjes.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Als je even precies omschrijft wat je precies doet (stap voor stap) als je een dvd wilt branden, dan kunnen we je misschien beter helpen...

Geplaatst door Sarvo
Als je even precies omschrijft wat je precies doet (stap voor stap) als je een dvd wilt branden, dan kunnen we je misschien beter helpen...

Met Nero voeg ik mijn gedownloade DVD toe door op: Video bestanden toevoegen te klikken.
Dan ga ik naar volgende waar ik mijn menu's moet maken en vervolgens klik ik op branden.
Dan gaat hij ruim 2 en een half uur tot 3 uur "transcoderen" en als hij wil beginnen met branden kapt hij ermee.

Met CloneDVD doe ik het schrijfje erin die ik wil branden en een leeg (-) schrijfje en druk ik 2 keer op volgende en vervolgens ook op branden. En na iets minder dan 1 uur copieren wilt hij ook beginnen met branden en geeft hij aan dat het Brandproces is mislukt.

Het schrijfje is hierna nog leeg.

En je krijgt verder geen foutmelding of zo?

Zitten je brander en hd op dezelfde IDEkabel aangesloten? Dit kan ook vor problemen zorgen...

Geplaatst door Sarvo
En je krijgt verder geen foutmelding of zo?

Zitten je brander en hd op dezelfde IDEkabel aangesloten? Dit kan ook vor problemen zorgen...
Nee verder krijg ik geen foutmelding. Alleen dat het brandproces is mislukt.
En wat bedoel je het tweede?

cdbranders zitten aan je computer aangesloten met een dikke, platte kabel, dit is een idekabel. De meeste harddisks zitten met zo een zelfde kabel aangesloten. Aan deze kabels kan je 2 apparaten aansluiten, als dat het geval is, kan de communicatie tussen deze 2 apparaten wel eens moeizaam (te langzaam) verlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan