DVD Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stargirl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Hallo, kan iemand mij soms helpen, als ik 3 weken geleden een filmpje wilde branden deed ik daar ca. 10 minuten over maar nu ineens doe ik er ruim 45 minuten over. Ik snap er totaal niets meer van. Wie kan me helpen?????????????:thumb:

Meer info plz

waar brand je mee? welke dvd's 6 8 12 16 speed?
hoe groot is de film? xp of vista

Hallo WhisperTT,

Bedankt alvast voor het snelle antwoorden, ik brand met Nero Burning, en ik heb 16 speed dvd'tjes. Meestal zijn de films 4.7 gb en ik heb Windows XP. Een collega van mij zei dat ik de C schijf eerst eens wat legen want misschien lag het daar aan. Heb ik gedaan maar nee hoor nog steeds hetzelfde. Een andere collega zei toen misschien moet je Norton 360 uitschakelen, nou ik weet dat ik blond ben en een vrouw maar dat is me dus totaal niet gelukt om Norton 360 uit te schakelen. Ik weet niet waar ik dat moet doen. Dus in principe hoop ik dat ik hier op deze site verder kom want ik kom echt in de verleiding me computer uit het raam te gooien.
Nou ik hoop dat je nu genoeg weet en dat je mij misschien verder kan helpen.

Groetjes Stargirl:confused:

Schrijf je disk at once of on the fly? on the fly schrijft hij eerst een image naar e harde schijf en daarvandaan naar de dvd.
Gebruik je nero?
Je zou het brand programma kunnen deinstalleren en weer opnieuw installeren.
Ook zou je als er in die 3 weken niet al te veel is veranderd kunnen overwegen om een systeem herstel te doen/
Heb je die norton 360 resent aangeschaft (zeer zwaar programma trouwens van alle antivirus programma's vertraagt norton de comp het meest)

Hallo WhisperTT,

Als antwoord op je vragen: Ik gebruik Nero Burning en die heb ik al 3 x eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, ik heb ook al een paar keer herstelbestand gedaan maar zonder succes. Norton 360 heb ik sinds oktober 2007, maar daar heb ik spijt van als haar op me hoofd, maar alles goed en wel, weet jij misschien hoe ik Norton kan uitschakelen, en zou dat helpen??? Anders heb ik gewoon pech en als ik dan weer is wat geld heb koop ik wel een andere dvd brander, toch?? Groetjes Anke:confused:

Ik gebruik al jaren geen programma's van norton meer dus kan ook niet vertellen wat je ermee moet/kan doen.
Ik betwijfel of een andere brander zal helpen , je zou nog wel een ander merk dvd kunnen proberen sommige dvd's willen niet goed samen werken met een bepaald merk branders of anders om.
Bij mij doen platina dvd's er iets langer over en vaker met een fout dan bv de philips dvd's die zelden of nooit een fout geven hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan