dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardow20

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2009
hoi allemaal ik heb een vraag!

ik ben hier al zeker maande mee bezig en het lukt me gewoon niet hoor.

ik download dvd's voor mezelf niet om door te verkope maa gewoon voor mezelf. ik heb een xbox 360 waar ik ze heel graag op af zou willen spelen.

een vriend van me vader die brand ook films die spele probleemloos op mijn xbox af maar mijn eigen gebrande dvd's niet. op de dvd speler in de woonkamer doen ze het dan weer wel allemaal een beetje vreemd.

ik hoop eg dat 1 van jullie weet wat ik moet doen ?

iedergeval bedankt voor het helpen....

groetjes ricardo

Gebruik je dezelfde type dvd's als je vriend?
Brand je de dvd's op de zelfde manier als je vriend?
Als je een film brand doe het dan zo langzaam mogelijk.

De dvd's die jij zelf gebrand hebt, doen die het ook niet bij je vriend of juist wel?

Heb je het ook al eens met een paar verschillende brandprogrammas geprobeerd?

uuhm ik gebruik dezelfde dvdtjes als die jonge ja.

maar hij doet het volges mijn wel met een andere site. as ik een gebrand dvdtje van mij in me xbox stop zegt hij mixed media disk. en van die jonge pakt ie zo gewoon.

maar zijn er aanraders om mee te brande dan dat het miss wel zal lukken.

en of ze het bij hem doen ik heb geen idee bij mij in de huiskamer iedergeval wel.

iedergeval bedankt

hoop dat je wat weet ??

ja heb het ook met free dvd creator geprobeerd maar die zegt op een gegeven moment (no burning device was found) en dan doe ik het met deep burner en dan doet hij het wel mm beetje vreemd.

gebruik het zelfde brandprogramma als je vrien, neem ook dezelfde instellingen.
En brand zo langzaam mogelijk. Brand je te snel dan krijg je geheid dit soort problemen

is goed ik zal dat wel probere mocht er nog iemand zijn met andere oplossingen dan hoor ik dat ook graag iedergeval bedankt allemaal.

groetejs ricardo

Wat heb je nodig om gedownloadde spellen te kunnen spelen op je xbox 360?

Dual Layer DVD brander
Dual Layer DVD (8,5gb) van Verbatim
Omgebouwde Xbox 360
Img Burn software

verder staat hier een uitleg:

http://www.handleidingen.info/index...360/21-xbox-360-spellen-downloaden-en-branden

brand met een snelheid van 2,4X dat is belangrijk:thumb:

En download je ilegale spellen van grote site's bijv. die sweedse ******bay.org ( Ik mag geen namen noemen **)
meestal doen die het eerder dan onbetrouwbare kleine sites:)

Laatst bewerkt door een moderator:
gebruik gewoon ashampoo burning studio
daar lukt het altijd mee

mvg, Dylan

dank jullie wel allemaal ik ga het gelijk probere ik zal morge ff poste of het gelukt is dank jullie :D

groetjes ricardo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan