DVD brander doet het niet nadat de pc uit de slaapstand komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Heb deze vraag al eerder gesteld maar nog geen oplossing gekregen.
Nadat de pc uit de slaapstand is gekomen wil 1 van de 2 branders niet meer werken.
Wordt onder apparaten ook niet meer door windows herkend. Na opstart v/d pc doet hij het wel weer. Weet iemand een oplossing voor dit (kleine)probleem?
Alvast bedankt.

windows 7??

Apparaatbeheer dubbelklik op de 2de SATA controller, en dan tabblad Energiebeheer aangeven stoeien met de mogelijkheden. Het uitschakelen van de optie Windows toestaan om het apparaat uit te schakelen om energie te besparen. Test dat eens.
Schrijf op wat je doet, deed.

Manamana, bedankt voor de reactie. maar naar dubbelklik op de dvd brander krijg ik geen tabblad energie. Bij mijn eerste vraag had ik dit ook al vermeld.
Ga ik apart naar Energiebeheer dan kan ik daar niets over vinden. Het is geen groot probleem hoor, want na opstarten v/d pc vindt hij gewoon de brander weer.
Maar ik wil gewoon weten wat het kan zijn, want irritant is het wel.:mad:

Ter info:
Energie-tabs op een desktop zijn doorgaans enkel beschikbaar voor de netwerkkaart, de muis en het toetsenbord.
Maar verder heb ik geen idee wat de oplossing zou kunnen zijn. :o
Nuttige link die je wss al gelezen hebt.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat in het Bios dat dvd station niet onder de opstartopties staat, dat is wss wat ver gezocht.
Nog iets om te lezen.

Laatst bewerkt:
Bedankt Mik Zjegger, zal er wel mee moeten leven:d. Kan het dus niet de status opgelost geven.
Ik wil iedereen bedanken voor de moeite.

Ja sommige dingen, vooral waar het de slaapstand/hybride of wat dan ook voor 'n stand betreft, zijn soms niet te begrijpen.
Daar hebben meerdere mensen problemen mee, het is bliijkbaar niet perfect.
Succes verder, mocht ik de oplossing onverhoopt nog tegenkomen dan laat ik het hier meteen weten.

Ja sommige dingen, vooral waar het de slaapstand/hybride of wat dan ook voor 'n stand betreft, zijn soms niet te begrijpen.
Daar hebben meerdere mensen problemen mee, het is bliijkbaar niet perfect.
Succes verder, mocht ik de oplossing onverhoopt nog tegenkomen dan laat ik het hier meteen weten.

Bedank voor je reactie, je bedoeld waarschijnlijk hopelijk in plaats van onverhoopt:) anders heb ik er nog niets aan.
Heb overal al een beetje rond gegoogled maar een oplossing nog niet gevonden.

Ja :D is een instinker. Gelukkig overkomt me dat niet vaak. :o
Niets menselijks is mij vreemd zullen we maar zeggen. :D

Zo slecht is dit toch ook weer niet. Die dikke van D.
onverhoopt
1) Onverhoeds 2) Onverwacht 3) Verrassend

Lol.:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan