DVD brander doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrlexa

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2004
Halloo,

Kan iemand mij helpen?

Sinds een tijdje geleden kan ik geen cd's meer branden. hij doet het gewoon niet. Bij nero krijg ik een foutmelding: iets over dat calibreren niet goed of zo.

Als ik het probeer met de brandsoftware van XP (deze bestanden op Cd zetten) dan krijg ik melding dat het branden gewoon voltoid is maar de cd is gewoon leeg.

Roxio doet het ook niet. Hij gaat gewoon door tot 100% en dan houdt die ermee op. Ik krijg geen melding voltooid of zo hij blijft gewoon staan op 100%.

Is er iets mis met mijn brander?? Ik snap er niets van.

Ik moet backups maken maar voor dat ik de computer opnieuw ga installeren maar die kan ik nu dus niet maken.

Ik hoop dat iemand iets hierover meer kan vertellen.

P.S. Computer van SKY met windows XP erop en alle programma's vanaf fabriek erop.

Groeten,
Petr

Heb je misschien andere merk cd's gebruikt dan die je voorheen wel gebruikte en welke het wel deden?

Heb je easy CDCreator en Nero er samen op staan. Die twee leven als kat en hond. Misschien ligt het daar aan.

Geplaatst door Wim1960
Heb je easy CDCreator en Nero er samen op staan. Die twee leven als kat en hond. Misschien ligt het daar aan.

Ja dat klopt,
Ik zal er een verwijderen en kijken of die het dan wel doet.

Het werkt nog steeds niet. Ik heb nu Nero erop staan zonder iets anders. Ik lrijg steeds een melding power calibration error. Andere CD's geprobeerd maar noppes.

Ik word echt gek.:(

Ik heb nog iets ontdekt.

De brander brandt dus wel zonder problemen DVD's (video, DVD-rom) maar geen audio CD's fo CD-ROM.

Bij de laatste krijg ik dus steeds een melding Power calibration error of branden mislukt.

Weet iemand er iets meer van?????

Petr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan