DVD brander pc herkent dvds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt nero vision er dan geen vob file van? Dat is dan te groot. Er past dan maar 1 bestand erop
 
dan maakt hij onder andere vob files en ifo en bup en de mappen video ts en audio ts.
en ja er kan maar een film op maar dat moet toch niet hinderlijk zijn. als je meerdere films op de dvd kwijt il zal de kwaliteit omlaag gaan en dat zul je wel merken. probeer het eens op deze manier en ddan kunnen we in iedergeval kijken of het werkt.
maar hoeveel films zet je normaal op een dvd?
 
Ik heb wel gemerkt dat het echt aan de kwaliteit van de dvd's liggen. Ik heb nu Platinum, daar brand ik films op en heel vaak slaat het over. Dvd's van Kruidvat, daar had ik nooit problemen mee. Als ik een vob brand, heb ik soms hetzelfde.

Het aantal hangt af van de grootte van de films, ik denk gemiddeld 6.
 
Heb ik niet, maar misschien ging het toevallig bij een aantal dvds mis
 
zou ook kunnen heb je meerdere pc's in huis met een dvd brander?
probeer daar dezelfde films te branden op dezelfde manier.
en anders probeer het nog een keer opnieuw met je eigen brander.
 
dan word het lastig ja.
als je ze als data brand probeer dit brand programma eens.
ashamppo burning studio 6 free edition staat bij handige software op helpmij.nl
is gratis je moet je effe registreren voor je gratis key denk ik.
en brand dan nog eens een dvd met de opties sluit dvd en disc at once modus aan.
bij het scherm dat hij aangeeft dat de ingevoerde dvd ok is. en dan bij de brand snelheid op opties drukken. brand de dvd op de laagst mogelijke snelheid. (duurt lang maar minste kans op fouten.

succes:thumb:
 
Dank je wel, maar ik denk dat ik het hierbij laat.

In ieder geval bedankt voor je hulp.
 
graag gedaan en jammer dat het niet is gelukt. misschien is er iemand anders die je nog verder kan helpen want mijn ideeen zijn op. mocht je een oplossing vinden wil ik hem graag horen in iedergeval .

succes verder en hopelijk blijft het alleen bij dit probleem.

:thumb:
 
Ik denk dat het toevallig die 2 dvds waren.

Als ik een oplossing vind, dan meld ik het!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan