BlackDragon
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2005
Ik laatst de boel geformatteerd, ik speel graag AA en het downloaden daarvan heeft mij 14uur geduurd dat is best lang. Om ervoor te zorgen dat dat na de format niet meer hoeft heb ik het spel [+/- 750 mb] op dvd-je geperst. Het is een Tevion DVD die ik afgelopen zomervakantie in Duitsland gekocht heb.
Na de format stopte ik dat schijfje er weer in en toen gaf hij alle bestanden heel langzaam weer [er stond nog meer op, ik maak die 4.7gb wel vol]. En als je ergens op probeerde te klikken dan werd links bovenin het mapIcoontje een rechtHoek [reageert niet]. Ik reboot en stop die schijf in de brander, weer hetzelfde verhaal. Moet ik echt AA weer opnieuw downloaden?
MVG, Bart
Na de format stopte ik dat schijfje er weer in en toen gaf hij alle bestanden heel langzaam weer [er stond nog meer op, ik maak die 4.7gb wel vol]. En als je ergens op probeerde te klikken dan werd links bovenin het mapIcoontje een rechtHoek [reageert niet]. Ik reboot en stop die schijf in de brander, weer hetzelfde verhaal. Moet ik echt AA weer opnieuw downloaden?
MVG, Bart