DvD Brander+Slecht DVD Schijfje

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackDragon

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Ik laatst de boel geformatteerd, ik speel graag AA en het downloaden daarvan heeft mij 14uur geduurd dat is best lang. Om ervoor te zorgen dat dat na de format niet meer hoeft heb ik het spel [+/- 750 mb] op dvd-je geperst. Het is een Tevion DVD die ik afgelopen zomervakantie in Duitsland gekocht heb.

Na de format stopte ik dat schijfje er weer in en toen gaf hij alle bestanden heel langzaam weer [er stond nog meer op, ik maak die 4.7gb wel vol]. En als je ergens op probeerde te klikken dan werd links bovenin het mapIcoontje een rechtHoek [reageert niet]. Ik reboot en stop die schijf in de brander, weer hetzelfde verhaal. Moet ik echt AA weer opnieuw downloaden?

MVG, Bart

Je kan nog proberen om met Alcohol 120% nog een image te maken en die vanaf je hdd te lezen, maar als dat niet wil is er weinig aan te doen.

Je bent wel lekker bezig hè? De laatste tijd met mollen van je computerdingen. :p :D

Heb je gew8 totdat alle bestanden op de dvd werden weergegeven met het juiste icoontje? Dus niet meteen op het bestandje klikken welke je nodig hebt maar eerst ff rustig w88 totdat de rest allemaal in beeld is verschenen.

jah die radeon zit in een andere pc dan de dvd-brander waar ik het nu over heb.

Jah ik heb lang genoeg gewacht en dat ding loopt alleen maar vast.

MVG, Bart

Geplaatst door T._de_vries
Je kan nog proberen om met Alcohol 120% nog een image te maken en die vanaf je hdd te lezen, maar als dat niet wil is er weinig aan te doen.

Ook al geprobeert?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan