DVD brander vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Ik heb 2 vragen over dvd branders:

kan ik met een dvd brander ook cdr's branden?

Welke dvd schijfjes zijn aan te bevelen bij dvd branders die zowel plus als min ondersteunen?

Groet, Anansie

Met een dvd-brander kun je ook cd-r branden en qua goede ervaringen kan ik Imation aanbevelen

Goede ervaring met arita dvd+ > platinum dvd+

Princo dvd- is bagger of tewel super slecht

Kies voornamelijk voor dvd+ , ze zijn iets duurder maar kwalitatief beter.

groetjes speedtouch

Het meeste zul je moeten testen, kreten als Princo -R is bagger.... daar heb je niet zoveel aan, ik heb op 600 princo's er maar 2 die niet goed waren. Kies in ieder geval een + en - brander ze kunnen allemaal cd's branden. Succes

Geplaatst door DrWho
Het meeste zul je moeten testen, kreten als Princo -R is bagger.... daar heb je niet zoveel aan, ik heb op 600 princo's er maar 2 die niet goed waren. Kies in ieder geval een + en - brander ze kunnen allemaal cd's branden. Succes
Klopt inderdaad...princo heeft verschillende soorten.
Ik heb de NEC 2500...kan CD(RW) en DVD + - R(w) aan, echt een top ding, kan op 8 speed branden :thumb:
Welke DVD's zul je cht zelf moeten testen...
Ik heb 1 Arita - gebrand, en die was helemaal top! Verder heb ik Samsung (top of the bill) gekocht, en nog Memorex (schijnen goed te zijn)
Ik moet dus ook nog van alles testen :thumb:

DrWho schreef:

Het meeste zul je moeten testen, kreten als Princo -R is bagger.... daar heb je niet zoveel aan, ik heb op 600 princo's er maar 2 die niet goed waren.

Waarom kom ik tot deze uitspraak, gewoon door een simpele test.

Maak een image van een dvd.

Brand deze image op verschillende merken DvD's, en ga dan vergelijken hoe de kwaliteit is, hieruit maak ik mijn conclusie.

Ik praat dus niet over mislukte dvd maar over beeldkwaliteit.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan