dvd brander wel cd's geen dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Berichten
509
ik heb een dvd brander, en die klopt al niet echt vanaf het begin brand niet zoveel, maar hij brand wel gewoon cd's enzo, maar als ik er een dvdr(w) instop dan pakt de brander hem niet, wat kan ik hier aan doen?? heb een dvdrw geprobeerd van emtec, en nu heb ik dvdr van het merk mmore maar deze pakt ie ook niet. wat kan hier het probleem van zijn??

ik heb nou een dvdr en wil branden met nero, maar geeft ie aan dat het geen lege is, en heb ze net gekocht.

ik heb een BENQ DVD DD DW1620
(wat voor programma raden jullie mij aan?)
 
je noemt nu net 2 merken dvd op dat je zegt ,die zijn van de minste kwaliteit,dus probeer een gerenomeerd merk
 
wat voor soort brander heb je?

je kan geen - met + branden of ongekeerd.
kijk op je dvd media welk soort je heb en kijk of je,
brander het ondersteunt
 
wat voor soort brander heb je?

je kan geen - met + branden of ongekeerd.
kijk op je dvd media welk soort je heb en kijk of je,
brander het ondersteunt

ik heb een BENQ DVD DD DW1620 brander, maar wat wordt er precies bedoeld met dat + en -, hoe en waar kan ik dat aan zien. weet niet precies waar ik dan naar moet kijken, wie kan dat uitleggen? of waar kan ik dat vinden

het is trouwens zo'n brander:
B145-8001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn verschillende soorten media, waarbij DVD een aantal standaarden kent, waaronder +R en R.
Ik heb even gezocht, en jouw brander lust de volgende media (+ schrijfsnelheden) DVD-R: 16x / DVD+R: 16x / DVD-RW: 4x / DVD+RW: 4x / DVD+R DL: 2x / CD-R: 40x / CD-RW: 24x

Anyway... de soort media zal het dus niet zijn. Misschien moet je er eens een firmware update doen. Nieuwe firmware voor de DW1620 haal je
HIER
 
wat houdt dat precies firmware, en waar precies moet ik dat weghalen, sorry hoor snap hier niet echt veel van. :eek:

maar nog ff over die dvd's, ik heb het merk mmore dvd+r, 1-4x dvd+ recordable, dus deze pakt ie niet? of begrijp ik het nu verkeer?
 
maar welke firmwire op die site moet ik eigenlijk hebben, waar kan ik dat vindne op
deze site?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan