DVD-Brander werkt niet! PLS HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hallo, ik heb net een usb dvd-brander voor mijn verjaardag gehad maar als ik hem er in doe dan krijg ik een foutmelding (zie bijlage) en als ik op ''hardware zoeken'' klik dan zegt ie dit:

Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)

De brander heeft USB 1.1 of 2.0 nodig.....

Wat is er aan de hand!?

Bijlagen

• damn!.jpg
    damn!.jpg
    8 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Dit is hem in apparaatbeheer:

Bijlagen

• apparaatbeheer.jpg
    apparaatbeheer.jpg
    39,3 KB · Weergaven: 48
Het probleem is nu opgelost, ik heb net een USB 2.0 kaart gekocht (was maar €30!) en dat doet het nu dus, maar nu de foutmelding: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38) nog verhelpen.

Zou het misschien kunnen dat ik eerst mijn CD/RW Brander moet uitzetten/loskoppelen, of niet?

Als ik nu de brander aansluit krijg ik deze melding: (zie bijlage)

Is het veilig om deze te verwijderen?

Bijlagen

• usb-fout.jpg
    usb-fout.jpg
    3,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Owke.... blijkbaar niemand die hier echt iets van af weet amar het is al opgelost, ik heb dus de nieuwe USB 2.0 en ik heb op die ''F'' verwijderen geklikt en toen de DVD-Brander er uit en er weer in gedaan en nu doet ie het....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan