dvd brander werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
wie kan mijn helpen,ik heb een dvd brander die zowel + als - brand ik brand altijd - deze waren op en ik had nog dvd + en ben er mee gaan branden in middels nieuwe dvd - maar hij brand deze niet meer de snelheid die de brander aan geeft is 2.4 maar voor heen als ik een dvd - brand was het altijd 48 alles staat op max wie kan mijn helpen.:thumb:

[modedit] teveel smilies plaatsen heet flooden en is niet toegestaan. Ik heb ze verwijderd[/modedit]

Laatst bewerkt door een moderator:
En over welke brander hebben we het (merk en type)

O ja, nog niets, die andere schrijfjes die je nu gebruikt, staat daar niet toevallig RW op?

dvd brander

wie kan mijn helpen,ik heb een dvd brander die zowel + als - brand ik brand altijd - deze waren op en ik had nog dvd + en ben er mee gaan branden in middels nieuwe dvd - maar hij brand deze niet meer de snelheid die de brander aan geeft is 2.4 maar voor heen als ik een dvd - brand was het altijd 48 alles staat op max wie kan mijn helpen.:thumb:

[modedit] teveel smilies plaatsen heet flooden en is niet toegestaan. Ik heb ze verwijderd[/modedit]
de dvd -r deze doen het niet meer voor heen wel en er staat niet RW op op de dvd + r staat wel RW op.:thumb:

Dat RW betekent dat het Rewritable DVD's zijn en die hebben maar een max speed van 2,4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan