DVD brander wilt geen DVD's branden...

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyfireworks

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 mei 2007
Hallo,

ik heb een probleem met mijn DVD brander.. ik heb sinds 2 weke (ongeveer) nieuwe computer met dvd brander.

Het speelt wel CD's & DVD's af en kan wel lezen, Het brand wel CD's maar als het gaat om DVD's branden dan spuugt me lite-on dvd brander de lege DVD er zo weer uit en zeurt die dat die een lege wilt of er zit geen 1 in..

ik snap dat niet het is een splinternieuw apparaat..

hopelijk weet iemand de oplossing van wat er fout kan zijn?

Groetjes, CrazyFireworks

Welkom op Helpmij.:)

Het is niet de bedoeling om na een kwartier je vraag omhoog te kicken. Mensen helpen hier vrijwillig. Er moet maar net iemand online zijn, die jou met je probleem kan helpen. Ik heb daarom je (tweede) bericht verwijderd.

Nu je probleem,

Heb je een ander merk dvd schijfjes geprobeerd?

Welkom op Helpmij.:)

Het is niet de bedoeling om na een kwartier je vraag omhoog te kicken. Mensen helpen hier vrijwillig. Er moet maar net iemand online zijn, die jou met je probleem kan helpen. Ik heb daarom je (tweede) bericht verwijderd.

Nu je probleem,

Heb je een ander merk dvd schijfjes geprobeerd?

ik heb 2 merken geprobeerd

Namelijk Maxdata en Traxdata

allebei werken niet

Zijn niet echt de betere merken. Ik kan ook even niet vinden wat Lite-on aan merken ondersteund. Gezien je pc vrij nieuw is, heb je al bij de winkel geinformeerd?(garantie)

Zijn niet echt de betere merken. Ik kan ook even niet vinden wat Lite-on aan merken ondersteund. Gezien je pc vrij nieuw is, heb je al bij de winkel geinformeerd?(garantie)

ik heb nog fabrieks garantie, en de pc hoort aan alle moderne eisen te voldoen.
de brander hoort alle merken te ondersteunen omdat de hele pc moderne inhoud van deze tijd bevat

om het zo maar te zeggen hehed

Omdat je pc de "moderne" inhoud heeft, wil het nog niet zeggen, dat je brander alle merken ondersteund.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan