dvd brander word niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_gamer_91

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
85
hoi, ik heb een probleem met mijn dvd brander, ik heb nero 6 vverwijdert en nu staat mijn dvd brander niet meer in "deze computer", ik heb geprobeert met een herstelpunt hem terug te herstellen maar dat ging niet ook niet met een ander herstelpunt te kiezen, ik heb geprobeert hem te verwijderen dat is mij gelukt, ik heb hem ook terug gevonden maar met het probleem dat het besturingsysteem beschadigt of verwijdert is, ik kan nero er niet terug opzetten want ik heb maar 1 cd-dvd schrijver, ik heb er ook al een demoversie van nero opgekregen die ik nog op mijn pc had staan maar daar komt mijn dvd-drive niet mee terug. hij geeft aan als fout "code 39". maar als ik een cd insteek en hem afsluit start hij de cd wel op voor hij windows opstart. dit heb ik ondervonden met een cd van norton die dan scant voor hij opstart, dan leest hij wel maar eenmaal in windows staat hij er niet in.
ik werk met een liteon shw-1635s02 en er is geen software of drive te vinden op de site van liteon.
helpmij alstublieft.
 
Laatst bewerkt:
Code 39
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)



Aanbevolen oplossing


Redenen voor deze fout zijn onder andere een ontbrekend stuurprogramma, een beschadigd binair bestand, een I/O-probleem met een bestand of een stuurprogramma dat verwijst naar een ingangspunt in een ander binair bestand dat niet kan worden geladen.

Verwijder het stuurprogramma en klik op Zoeken naar gewijzigde apparaten om het stuurprogramma opnieuw te installeren of te upgraden.

Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten.
 
nee, dat had ik al geprobeert, en ik heb maar 2 oplossingen, het verwijderen wat ik al had gedaan of het stuurprogramma terug instaleren maar ik heb maar 2 cd's gekregen bij deze brander, de nero en powerDVD en powerdvd staat er nog op en nero niet maar ik heb dus al eens een demoversie van nero eropgezet maar die heeft geen effect gehad op het probleem.
En dus omdat ik geen 2de lezer heb kan ik hem dus ook niet meer instaleren.
Ik kan ook geen hersteling maken omdat hij het op 1 of andere manier niet voltooide en alle herstelpunten verwijdert heeft. Ik ben maar een jongen van 15 jaar maar ik weet er veel van maar ik ben bij dit probleem helemaal hopeloos geworden:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan