dvd brander ziet somige gebrande films niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

centurio

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
ik heb pas geleden windows opnieuw geinstaleerd en nu ziet mijn dvd speler niet meer sommige films die ik gebrand heb,orginele films wel maar films die ik kort voor het opnieuw plaatsen van windows heb gebrand ziet hij niet.mijn stand alone dvd speler ziet ze wel.wat kan er gebeurt zijn of is hij verkeert ingesteld,hij geeft een schijf die ik op mijn stand alone dvd speler gewoon afspeel op mijn pc aan als zijnde 0 mb.????????

Zijn het echte DVD's, dus namen van de files zoals b.v. .bup, .vob etc of zijn het Divx c.q. Avi files die op die dvd's staan?

het is oa een film die ik als vob op dvd heb gezet,mijn stand alone dvd speler is een divx dus leest alles,ik kan nu niet meer zien wat voor bestanden die andere bevatten maar ik had ze omgezet met confert naar vob om ze op elke speler te kunnen afspelen,maar ik kan het nu niet meer zien want hij geeft aan dat er geen data op staat en de stand alone ziet ze ook niet.

:o :o :o

Ziet de stand alone dvd speler ze nou wel of niet???

hij ziet een film die ik gebrand heb voor het opnieuw plaatsen van windows wel op mijn stand alone maar niet op de pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan