DVD brandprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

adekikker007

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Hallo allen,

Ik gebruikt het brandprogramma Cyberlink Powerproducer. Nu heb ik een tijdje met succes DVD's gebrand maar de laatste tijd lukt dit niet meer. Als ik een film gebrand heb zegt hij wel dat de taak succesvol is verlopen maar als ik de gebrande DVD in DVD speler doe werkt het niet. En ook niet bij andere DVD spelers. Als ik kijk wat er op de DVD staat zie ik 2 mappen staan. Audio TS en Video TS. Klopt dit?? En hoe kan het dat het niet meer werk??

Hoop dat jullie de oplossing hebben :)

Gr Dennis

Denk toch dat je wat fout doet.
Je moet overigens alleen de Video_TS bestanden branden en niet de map op DVD zetten.
Ik gebruik het gratis IMGBURN om mijn Video_TS bestanden op DVD te zetten en dat gaat prima. Het programma is klein en doet precies wat het moet doen en dat is Images of Video_TS bestanden op DVD zetten.

Ja maarrrr,

In principe doet het brandprogramma het allemaal zelf. Ik klik alleen aan dat hij op DVD moet branden en dan gaat i branden. Werkte altijd goed maar is nu wat veranderd maar weet dus niet wat.
Maar zal ook jou programma eens proberen.

Aangezien je met Powerproducer werkt zijn de aangemaakte bestanden om op DVD te branden wel degelijk DVD-video bestanden. (.ifo .vob,...)
De map video_ts heb je wel degelijk nodig om de DVD in een standaard DVD-speler te gebruiken. Aan de hand van die map kan je DVD speler bepalen of het een video danwel audio DVD is. In video_ts zitten video gegevens (video-DVD's), in audio_ts is audio gegevens (audio-DVD's).

Heb je nog een ander brandprogramma? Probeer dan eens het volgende:
- Laat Powerproducer de bestanden aanmaken in een map op je vaste schijf.
- Controleer of die bestanden in orde zijn door ze met PowerDVD te bekijken.
- Als ze in orde zijn brandt je ze met dat andere programma naar DVD.
- Controleer de DVD in je DVD speler.

Als die DVD wel werkt ligt het mogelijk aan een programmaonderdeel van Powerproducer. Probeer hem te de-installeren en na een herstart van je PC opnieuw te installeren.

P.S. Ik werk nooit met het ingebouwde branden van Powerproducer. Ik laat altijd een map aanmaken en brand daarna zelf de bestanden naar DVD met mijn 'gewone' brandprogramma.

Dank voor de reacties maar uiteindelijk blijkt Poweproduce gewoon prima te werken. Was DVD speler die niet goed was ingesteld dus ben gewoon weer volop aan het branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan