Ik heb afgelopen week mijn Acer Aspire 7720Z weggebracht naar een computerwinkel om deze om verschillende problemen te laten opschonen. Inmiddels heb ik hem terug en is een stuk sneller en dat soort dingen. Ik heb een cd met opgeslagen bestanden kunnen openen na de schoonmaak, maar toen ik de pc afsloot kreeg ik een blauw scherm, ik dacht dat er verder niets aan de hand zou zijn. Nu heb ik dus het probleem dat (waarschijnlijk door het blauwe scherm) ik geen CD/DVD station meer heb in de map: Deze Computer. Ik heb verschillende dingen al geprobeerd om het station terug te krijgen, zoals:
- In de map apparaatbeheer gekeken: om te kijken of daar de CD/DVD speler van de laptop staat. (Deze staat er)
- Met 'regedit' gezocht naar upperfilters en lowerfilters doe volgens een site verwijderd zouden moeten worden. (deze filters staan er niet bij mij, dus verwijderen was niet mogelijk)
Ik begrijp echt niet hoe ik het station terug krijg in de computermap. Ik hoop dus dat iemand mij met dit nogal vervelende probleem kan helpen, want ik wil graag mijn bestanden terug op de laptop zetten wat nu niet gaat op deze manier.
Grtz
- In de map apparaatbeheer gekeken: om te kijken of daar de CD/DVD speler van de laptop staat. (Deze staat er)
- Met 'regedit' gezocht naar upperfilters en lowerfilters doe volgens een site verwijderd zouden moeten worden. (deze filters staan er niet bij mij, dus verwijderen was niet mogelijk)
Ik begrijp echt niet hoe ik het station terug krijg in de computermap. Ik hoop dus dat iemand mij met dit nogal vervelende probleem kan helpen, want ik wil graag mijn bestanden terug op de laptop zetten wat nu niet gaat op deze manier.
Grtz