dvd - cd station verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wernie

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2006
Berichten
25
nog een groter probleem. ik merk net dat mijn besturingsysteem van mijn dvd/cd station is gewijzigd. als ik mijn pc aanklik, zie ik nergens meer mijn cd-rom/dvd speler meer staan. ik ben op zoek gegaan onder apparaatbeheer en ik merk dus dat er een dikke vette gele !!! staat op mijn dvd apparaat. Ik zoek verder en dit is het volgende van bericht dat ik te lezen krijg.

Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

heb al zelf naar nieuw besturingprgramma gezocht via wizard maar dit kwam tot een nul oplossing. en tis gelijk het enige da ik nog kan doen. verder geen raad meer.....

:( :( :(
 
is de cd speler wel goed aangesloten? zo ja misschien flat-kabel kapot
 
Laatst bewerkt:
is intern, dus kzou nie weten of de kabel kapot is he, maar hij gaat open en dicht en dan flikkerd da lichtje even, maar er komt nergens iets op mij scherm. en onder mijn computer staat hij ook nergens... :confused:
 
krijg ik echt geen antwoord. :( :( :( :(

ik snap het nie, heb ik iets verkeerd gedaan?
 
Kijk eens hier en dan punt 2.
En niet te ongeduldig als er niet zo snel een antwoord komt.
Wij zijn allemaal vrijwillig hier hoor.:confused:
 
oe sorry mensen, maar de behuizing van mijn laptop breek ik liever nie zelf open, moest het een bak zijn zou ik da wel doen. maar bij een laptop laat ik da liever dan doen door een deskundige.
soit, met de hulp van puppie is het allemaal in orde gekomen. thx puppie.

en nogmaals sorry voor iedereen die hem zo geergerd heeft aan mijn doeningen van gisteren, kwas op van de zenuwen omdat het nie ging, en dan ben ik nogal raar...

bedankt allemaal.
 
Jongen of meisje.

Wij nemen jou niks kwalijk hoor.....maar wij zijn allemaal vrijwilligers en de meesten ook nog met een baan.
Dus de antwoorden zullen meestal niet zo snel zijn.
Maar wij zijn blij dat het is goed gekomen.
Veel plezier met de laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan