Dvd / Cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb een dvd speler en daar wil ik een video CD op afspelen maar nu geeft hij aan dat het verkeerde formaat is, wat is hier aan te doen.?

Kan ik de Cd via mijn computer een ander formaat geven, bv downloaden en dan overzetten naar een ander formaat

of kan ikde cd gewoon weggooien
graag jullie reactie

DVD

het is een gewone dvd speler niet eentje in de comp, zijn hier oplossingen voor?

Ja

Je kunt hem in je PC omzetten naar DVD.

Eric.

P.S. de meeste DVD spelers ondersteunen ook CD-video. Is het niet toevallig een CD met Video-file. Of mischien wel DivX

DVD /CD

Ik weet niet hoe daar achter moet komen, maar als ik op de doos kijk zie ik staanFormat DVD-5

CD video

Staat er niet in de handleiding welke formaten hij ondersteund. Zo waren er vroeger die geen DVD-RW konden lezen. Wat er allemaal in de 5 standaard zit weet ik niet.

Je kunt in pinnacle of een van zijn collega's in geval van nood een CD-Video branden. Als die het ook niet doed ben je klaar.

Zul je alles naar DVD moeten converteren.

Eric.

P.S. Ik boelde staat er niet gewoon een mpg file op dat schijfje. Een video CD heeft nl. naast een berg andere een file met de extensie dat die de film bevat.
Of is het een schijf met een avi file er op, dat werkt ook vaak niet :thumb:

Laatst bewerkt:
DVD

Ik kom hier niet uit, ik heb het geprobeert met nero, en dan wel met nero digitaal maar dan werkt het ook niet

graag een beetje duidelijke uitleg als het kan

ik heb geen pinnacle, dus als het anders kan graag

alvast bedankt

Download een trial versie

Je kunt een trial versie downloaden van:

Ulead Video studio,
Intervideo DVD creator.

Leef je uit.:thumb:

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug