dvd cdrw voor een Aspire 1360 gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

corredoes

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Geachte lezer(es),
Betreft mijn acer notebook 1360 waarvan mijn dvd cd rw tracht wel te lezen als ik er een dvd of cd in stop. Lampje gaat aan en uit maar na een poosje proberen is het over.
Acer helpdesk gebeld. -->Voor onderdelen moet je naar ikzoekonderdelen.nl . Mail erheen maar kreeg vandaag bericht. Status Niet te leveren. vandaag nogmaals of er geen enkel alternatief model in past.
Nu zoek ik iemand met defekte acer 1360 waarvan de drive misschien als testen in mijn notebook. Weet ook niet zeker of de fout in de dvd drive zit of iets toch softwarematig. Tevens is mijn hdd vast niet meer leesbaar en kan ik die niet meer via recovery cd opgang brengen. Met toetsen bediening uit het boekje werkt helaas ook niet via de emanager. Als dat gelukt was had ik nog zonder drive kunnen redden. Als iemand mij kan adviseren verneem ik dat graag. Mijn drive even in een goed werken notebook zou ook een super goede test zijn. BIJ VOORBAAT dank!!!

Als er softwarematig een "bugje" in is geslopen, kom je daar heel snel achter door in apparaatbeheer een rechtse klik op het ding te geven en vervolgens te kiezen voor dé-installatie.
Daarna laptop opnieuw opstarten. De speler wordt door Windows gedetecteerd en ingesteld. Werkt'íe dan nog niet? Dan mag je heel voorzichtig aannemen dat íe dood is.

Alleen........... kun je wel bij apparaatbeheer komen zonder toegang tot de hdd? (Nee, dus)
De machine wil ook niet opstarten middels F8?

Laatst bewerkt:
Als er softwarematig een "bugje" in is geslopen, kom je daar heel snel achter door in apparaatbeheer een rechtse klik op het ding te geven en vervolgens te kiezen voor dé-installatie.
Daarna laptop opnieuw opstarten. De speler wordt door Windows gedetecteerd en ingesteld. Werkt'íe dan nog niet? Dan mag je heel voorzichtig aannemen dat íe dood is.

Alleen........... kun je wel bij apparaatbeheer komen zonder toegang tot de hdd? (Nee, dus)
De machine wil ook niet opstarten middels F8?

Kan momenteel niets testen maar dat heb ik destijd ook gedaan uitschakelen en inschakelen in apparatenbeheer. Het gekke was dat een bepaalde dvd( verwarmingsketel) wel las maar dat was ook de enige dvd waarmee dat lukte. Lijkt erop dat alles toch wel redelijk is maar maar de leeskop misschien verzwakt is en dat nog heeft gezweefd op net lezen of totaal niet meer lezen.

Ik schreef NIET uit- of inschakelen, maar dé-installeren / verwijderen / wéggooien. Da's een andere optie uit dat rechtseklik menu.
Sorry, begin altijd voorzichtig en dan ga ik ook op verwijderen over en ben er 99 % zeker van dat ik dat ook gedaan heb.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan