Hoi Hoi
Ik heb een dure muziek dvd ,en daar wil ik voor de zekerheid een copievan maken .
nu heb ik het progje DVD-CLONER ||
Nu wil ik 2 DVD 's +RW 4.7 G gaan gebruiken , omdat de orginelen dvd 7.8 G is .
Moet kunnen volgens dvd-cloner.
maar mij lukt het dus niet
Ik stop de orginelen dvd in me dvd brander , start
DVD-CLONER || op , ik zet in de clone mode split dics, dan klik ik op start, .
Na 20 minuten vraag DVD-CLONER verwissel de orginelen dvd met een lege DVD Rw .
Dan gaat DVD-CLONER het eerste deel van de orginelen dvd op de lege dvd Rw branden .
Na dat hij dat gedaan heb krijg ik de melding Met succes geschreven !
Dus ik dacht , ok de gebrande dvd er uit , nu de 2 lege dvd er in voor het 2de deel branden van de orginelen dvd.
DVD-CLONER doet dan niks , ok dan weer die orginelen dvd erin ,wand dan zou hij ,dacht ik, het 2de deel gaan scanne , maar nee hoor , hij begint gewoon weer het eerste deel te scanne .
Heb iemand ervaring met dit progje ?
ik snap er niks van , terwijl dit progje 1 van het eenvoudigste en het beste moet zijn volgens deze site http://dvd-copy-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=dvd+cloner

Ik heb een dure muziek dvd ,en daar wil ik voor de zekerheid een copievan maken .
nu heb ik het progje DVD-CLONER ||
Nu wil ik 2 DVD 's +RW 4.7 G gaan gebruiken , omdat de orginelen dvd 7.8 G is .
Moet kunnen volgens dvd-cloner.
maar mij lukt het dus niet

Ik stop de orginelen dvd in me dvd brander , start
DVD-CLONER || op , ik zet in de clone mode split dics, dan klik ik op start, .
Na 20 minuten vraag DVD-CLONER verwissel de orginelen dvd met een lege DVD Rw .
Dan gaat DVD-CLONER het eerste deel van de orginelen dvd op de lege dvd Rw branden .
Na dat hij dat gedaan heb krijg ik de melding Met succes geschreven !
Dus ik dacht , ok de gebrande dvd er uit , nu de 2 lege dvd er in voor het 2de deel branden van de orginelen dvd.
DVD-CLONER doet dan niks , ok dan weer die orginelen dvd erin ,wand dan zou hij ,dacht ik, het 2de deel gaan scanne , maar nee hoor , hij begint gewoon weer het eerste deel te scanne .
Heb iemand ervaring met dit progje ?
ik snap er niks van , terwijl dit progje 1 van het eenvoudigste en het beste moet zijn volgens deze site http://dvd-copy-software-review.toptenreviews.com/?ttreng=1&ttrkey=dvd+cloner