DVD copy?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad Elisa:)

dvd-shrink heeft 2 mappen gemaakt Audio_TS & Video_TS

Het zijn; VOB, BUP en IFO bestanden die ik gebrand heb.

Als ik de schijf in onze DVD recorder/player doe komt de melding "Geen titel" en ik kan de schijf niet finaliseren.

En dus niet afspelen.
 
als je de schijf in nero al niet kan finaliseren dan zul je hem inderdaad niet kunnen spelen.

geeft nero nog een melding waarom hij de schijf niet kan finaliseren ??
 
Hallo Tazman:)

Nee, ik heb tijdens het plaatsen & branden van de bestanden in Nero vision ook het woord "finaliseren"niet gezien.

Na afloop gaf Nero aan dat de bestanden met succes gebrand waren.

Toen ik de DVD in de huiskamer de DVD-RW in de DVDrecorder/player plaatste en wou laten afspelen kwam de melding "geen titel"

Dus ik dacht ik ga naar de titelijst en geef een naam aan de DVD, dat ging goed maar ik moest daarna finaliseren maar deze optie was grijs en dus schijnbaar niet beschikbaar.
 
de titel is opzich niet belangrijk mijn dvd hebben geen van alle een titel.

je kunt een dvd die op de pc gebrand is niet meer na bewerken met een home dvd recorder.
 
de mappen en bestanden zijn zover ik van hieruit kan beoordelen wel goed.

je hebt in nero wel gekozen voor dvd video branden en de mappen die shrink aangemaakt heeft naar het brandscherm gesleept. ?
 
Ja, dat is juist.

Zou Nero dan geen fout melding geven wanneer het brand program een DVD gaat maken met formaten welke waarschijnlijk niet kunnen worden weergeven?

Ik dacht dat dit toch "gangbare"formaten waren....
 
Laatst bewerkt:
ja het kan ook nog zo zijn dat je bv dvdr + en dat jouw speler alleen dvdr - aankan of andersom.
 
Volgens het boekje moet ie de dvd-r wel kunnen lezen.

Ik heb dvd shrink opnieuw het origineel opnieuw laten lezen.
Nu zegt het prog waar het de bestanden heeft opgeslagen, oke.
Kom ik bij de map C:/bestanden
Hierin staan twee mappen Video_TS & Audio_TS
De Audio_TS map blijkt leeg te zijn, de map Video_TS bevat wel bestanden

Als ik deze map naar Nero vision wil slepen begint Nero al te morren dat het prog deze bestanden niet kan inserten"maar insert dan toch de Video_TS map.......

We moeten niet vergeten dat ik hier met een CD-Rom brander een DVD probeer te bakken

:D Zijn er nog andere DVD-video omzet progs?:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door hankk


We moeten niet vergeten dat ik hier met een CD-Rom brander een DVD probeer te bakken

Een DVD branden met een cd-rom brander :confused: ja als je in het begin gemeld had dat je niet in het bezit bent van een dvd brander had ik je direct kunnen vertellen dat het nooit ging lukken.

je kunt met een cd-rom brander geen dvd branden.
 
Geplaatst door tazman


Een DVD branden met een cd-rom brander :confused: ja als je in het begin gemeld had dat je niet in het bezit bent van een dvd brander had ik je direct kunnen vertellen dat het nooit ging lukken.

je kunt met een cd-rom brander geen dvd branden.

Ik heb het toch echt vanaf het begin aan aangegeven, ik had al het gevoel dat het jullie ontgaan was, vandaar.

Oke, heel erg bedankt voor jullie moeite!:thumb:
 
Geplaatst door hankk


Ik heb het toch echt vanaf het begin aan aangegeven, ik had al het gevoel dat het jullie ontgaan was, vandaar.

Oke, heel erg bedankt voor jullie moeite!:thumb:

wat je wel kan doen is met dvdx aan de slag gaan daar kun je wel vcd of svcd mee maken.

zie http://wintips.filmt.nl voor evt een handleiding.
 
Aller aller beste TAZMAN!:D

Jij geeft het niet snel op he!

Ik ben ook zo een die door gaat als het lastig begint te worden en het meeste volk gaat afhaken.

Oké, DVDX rekke en dr bij blijven! hahaha
Dus in vcd of svcd, en kijken of de standalone deze kan weergeven.
Ik heb Smartripper gebruikt
No aspi-adapter available? wat is dit..........
Of moet ik een ander dvdx prog gebruiken?

Alweer bedankt voor DE TAZMAN tips!

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan