Hallo allemaal,
M'n D-drive doet dus gek: bepaalde software CD-roms wil of kan-ie gewoon niet uitvoeren. De CD wordt wel herkend en weergegeven in de browser met alle erop aanwezige bestanden en mappen, maar uitvoeren of mappen openen is er niet bij. Het gaat hierbij om software die is (was) bedoeld voor Windows 98SE, 2000, XP en Vista. Alle software draaide vlekkeloos op m'n vorige (XP) laptop.
Ik heb alles proberen installeren in compatibiliteitsmodus maar dit is dus niet gelukt; klikken op "programma opstarten" doet letterlijk niks. Ook Windows Virtual PC brengt geen soelaas; er wil gewoon niks opstarten vanaf de D-drive.
Bij ��n schijfje krijg ik de melding "vanwege uw internetbeveiligingsinstellingen kunnen ��n of meer bestanden niet worden geopend.". Dit terwijl alle beveiligingen zijn uitgeschakeld! Ook de melding "schijf beschadigd" kwam al eens op. Bij de andere schijfjes komt er gewoon niks...
Ik word er echt gek van
. Help help help!
M'n laptop specs zijn:
Systeemmodel HP Compaq 6510b
Systeemtype Op x64-gebaseerde PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz, 2201 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Ultimate
Versie 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Ge�nstalleerd fysiek geheugen (RAM) 2,00 GB
Totaal fysiek geheugen 1,99 GB
Beschikbaar fysiek geheugen 922 MB
Totaal virtueel geheugen 3,98 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 2,28 GB
Ruimte voor wisselbestand 1,99 GB
En het Cd-rom-station:
Naam HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N ATA Device
Alvast hartelijk bedankt !
M'n D-drive doet dus gek: bepaalde software CD-roms wil of kan-ie gewoon niet uitvoeren. De CD wordt wel herkend en weergegeven in de browser met alle erop aanwezige bestanden en mappen, maar uitvoeren of mappen openen is er niet bij. Het gaat hierbij om software die is (was) bedoeld voor Windows 98SE, 2000, XP en Vista. Alle software draaide vlekkeloos op m'n vorige (XP) laptop.
Ik heb alles proberen installeren in compatibiliteitsmodus maar dit is dus niet gelukt; klikken op "programma opstarten" doet letterlijk niks. Ook Windows Virtual PC brengt geen soelaas; er wil gewoon niks opstarten vanaf de D-drive.
Bij ��n schijfje krijg ik de melding "vanwege uw internetbeveiligingsinstellingen kunnen ��n of meer bestanden niet worden geopend.". Dit terwijl alle beveiligingen zijn uitgeschakeld! Ook de melding "schijf beschadigd" kwam al eens op. Bij de andere schijfjes komt er gewoon niks...
Ik word er echt gek van

M'n laptop specs zijn:
Systeemmodel HP Compaq 6510b
Systeemtype Op x64-gebaseerde PC
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz, 2201 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Naam van besturingssysteem Microsoft Windows 7 Ultimate
Versie 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Ge�nstalleerd fysiek geheugen (RAM) 2,00 GB
Totaal fysiek geheugen 1,99 GB
Beschikbaar fysiek geheugen 922 MB
Totaal virtueel geheugen 3,98 GB
Beschikbaar virtueel geheugen 2,28 GB
Ruimte voor wisselbestand 1,99 GB
En het Cd-rom-station:
Naam HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N ATA Device
Alvast hartelijk bedankt !