DVD en CPU gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankflyer

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Hallo,
Ik heb een ATI rage 128 (32 mb) videokaart en een pioneer DVD speler.
Bij afspelen van een DVD loopt hij niet vloeiend en de CPU Use gaat naar 100 % (daarom zal hij slecht lopen)
Ik heb W XP en het DMA kanaal staat aan (bij ide controller)

Wat kan hier de oorzaak van zijn.

gr. Frank

wat voor een processor gebruik je
en hoeveel geheugen heb je ?

Softwarematig afspelen van DVD (dus zonder Mpeg kaart) is pas fatsoenlijk te doen vanaf een pentium 450mhz, daaronder gaat het meestal niet vlekkeloos.

Hmmzz, moet toch goed kunnen gaan, ik heb hier nog een pIII 500 en die doet het vlekkeloos, misschien dat er erg veel andere proggies meelopen?

Is je videokaart van belang bij DVD afspelen??

Ik heb hier namelijk nog een P3 500 staan waar ik ook een DVD speler in wil zetten.

Geplaatst door meelman
Is je videokaart van belang bij DVD afspelen??

Ik heb hier namelijk nog een P3 500 staan waar ik ook een DVD speler in wil zetten.

Wat voor videokaart zit er in? Ik heb zelf nog een oude tnt 2 m64 gehad waar DVD ook perfect op draaide.

Geplaatst door BrEeZeR

Wat voor videokaart zit er in? Ik heb zelf nog een oude tnt 2 m64 gehad waar DVD ook perfect op draaide.

Videokaart is ATI all in wonder 128, met 32 mb geheugen.

Geplaatst door Frankflyer
Hallo,
Ik heb een ATI rage 128 (32 mb) videokaart en een pioneer DVD speler.
Bij afspelen van een DVD loopt hij niet vloeiend en de CPU Use gaat naar 100 % (daarom zal hij slecht lopen)
Ik heb W XP en het DMA kanaal staat aan (bij ide controller)

Wat kan hier de oorzaak van zijn.

gr. Frank

Hoi,

Met welk programma (software) speel je je DVD's af?

Grtzzz.

Geplaatst door BrEeZeR

Ik heb ook een tnt2 m64. Het zou dus prima moeten draaien? Dan ga ik dat proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan