Dvd Gebrand

Status
Niet open voor verdere reacties.
We gaan een beetje off-topic.....dus,

met welke speler speelde je hem dan eerst af (toen hij ging stotteren/blokkeren)

Miss. ligt het aan je codec's

Grtz.

De Dvd Speler in men Tv . Geen idee welke dat is

Maar Kheb nu echt een probleem :S Omdat ik 4programma's in 1 keer gebruikte zijn al men Dvd's Mislukt :S allé de meeste . En is er nix die kan kijke of de dvd gelukt is ofzo ? Want nu moet ik alle 25dvd's bekijken om te weten of ze gelukt zijn of niet :s
 
Ik vraag me toch echt af waarom je 4 programma's nodig hebt om een DVD te maken?
Wat voor bestand (extensie) haal je binnen dan en hoe?
 
Ken jij geen winkel die veel Dvd's verkoopt voor weinig geld ? ( Dvd R )

Vraag je ouders dan 1 malig om toestemming via internet te kopen.
Hier in de winkels kom je echt niet goedkoper uit omdat je dan per schijf nog eens de kopierechten meebetaald. D8 1 euro per schijf of zoiets.
Via internet scheelt het omdat die schijven bijv. uit Duitsland komen waar die kopierechten niet gelden. Alleen bij zéér grote hoeveelheden komen daar dan de importkosten boven op. In jouw geval zal je daar geen problemen mee krijgen.
 
De Dvd Speler in men Tv . Geen idee welke dat is

Maar Kheb nu echt een probleem :S Omdat ik 4programma's in 1 keer gebruikte zijn al men Dvd's Mislukt :S allé de meeste . En is er nix die kan kijke of de dvd gelukt is ofzo ? Want nu moet ik alle 25dvd's bekijken om te weten of ze gelukt zijn of niet :s

Maar heb je er dan 25 in een keer gebrand zonder eens even te checken of alles wel goed gaat??:cool:

Grtz
 
Vraag je ouders dan 1 malig om toestemming via internet te kopen.
Hier in de winkels kom je echt niet goedkoper uit omdat je dan per schijf nog eens de kopierechten meebetaald. D8 1 euro per schijf of zoiets.
Via internet scheelt het omdat die schijven bijv. uit Duitsland komen waar die kopierechten niet gelden. Alleen bij zéér grote hoeveelheden komen daar dan de importkosten boven op. In jouw geval zal je daar geen problemen mee krijgen.

Ik zou wel mogen maar niet langs hun kaarten bv Visa ofzo ze vertrouwen da ni :(

Kan ik geen kaart kopen zoals Wallie ofzo ? Waarmee ik dan kan betalen ?

Want kben vandaag nog eens naar een winkel geweest en tis daar ook 27euro voor 25

Jonas ;)
 
:p :S :S :( Ik brande ze gwn na elkaar en kd8 ni dat ze ni goed ginge zijn :eek:

Ik heb een Dvd Omgezet + Gebrand in 1Uur op het account van men zus en op dezelfde pc maar mijn account duurt het 2uur . Is dit omdat ik meer dan 25Gb dingen heb op mijn account en men zus maar 1 Gb ?



Groeten Jonas
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Big Dennis ook niet?

Tuurlijk levert die wel in België.....
 
Verzendkosten zijn 5.75 en niet 12.95....
12.95 is onder rembours.

België ga ik even kijken.
 
Laatst bewerkt:
Verzendkosten zijn 5.75 en niet 12.95....
12.95 is onder rembours.

België ga ik even kijken.

Bedankt ( Ik kan nergens vinden dat ie in belgie levert )

En als ie in belgie levert waar isda dan juist dat ie levert ?

Jonas ;)
 
We gaan een beetje off-topic.....dus,

met welke speler speelde je hem dan eerst af (toen hij ging stotteren/blokkeren)

Miss. ligt het aan je codec's

Grtz.

Ik weet niet welke speler het is want het is een Dvd speler in de Tv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan