dvd-geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

matan

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2004
Berichten
51
Mijn dvd-speler geeft geen geluid meer, wel beeld.


Mijn cd-speler gaf ook geen geluid meer, maar dat kon ik verhelpen door in Media Player onder extra - opties - cd-speler het apparaat om te schakelen van digitaal naar analoog. Toen deed het geluid het weer.

Bij de dvd ligt het anders. Daar heb ik de oplossing nog niet gevonden.
Oh ja, ook bij de filmpjes op internet is er geen geluid meer.
 
Laatst bewerkt:
dvd - geen geluid

Zoals ik al schreef, door in Windows Media Player het geluid om te zetten van analoog in digitaal, doet de cd-speler het weer.

De dvd-speler geeft alleen maar beeld, geen geluid, ook geen muziek.

Ook bij filmpjes op internet geen geluid, ook niet op funplace.biz

Ergens kreeg ik een tip om, in apparaatbeheer van Windows XP de dvd-speler eruit te gooien. Bij het opnieuw opstarten zou hij dan weer goed zijn, maar ik weet niet zeker of dit wel klopt.
 
Laatst bewerkt:
kan het altijd proberen, ooit hebben mijn schrijven ook uitgestaan en kon hem gewoon weer aanzetten (heo ze uit zijn gegaan is een raadsel voor mij)
 
Nog steeds geen geluid. De dvd-speler er bij apparaat beheer uitgooien en dan windows opnieuw opstarten heb ik eerlijk gezegd niet gedurfd. Wel is mij opgevallen dat het volume-icoontje rechts onderin de startbalk er niet meer is.
Kan iemand vertellen of dit er iets mee te maken heeft en zo ja waar ik dat kan herstellen
 
probeer het, of het goed gaat weet ik zelf ook niet.

je kan altijd nog de drivers van de geluidskaart instaleren, wat ik persoonlijk zelf eerst zou doen
 
configuratiescherm / hardware/ volgende klikken ,gaat die zoeken / klik ja en volgende/
dan kan je scrollen , scrol helemaal na benede en klik 1 x op een nieuw apparaat toevoegen / en druk weer op volgende / kies dit : De hardware instaleren die ik handmatig in een lijst selecteer dan weer volgende / zoek dit : besturing voor geluid ,video en spelletjes klik erop weer volgende / dan meteen de 1ste links staat (standaart-systemenapparaten klik die aan als die niet al blauw is en link en rechts zie je bij model stuk of 7 dinge staan dan niks aan doen en klik op volgende /dan zie je wat die instaleert en volgende en klaar is kees : groote kans dat je weer geluid hebt
 
Beste kleurenvlieg,

Bedankt, ik heb mijn geluid terug. Niet het icoontje, maar dat zal wel.
 
graag gedaan /en als je toevallig hier nog is komt in configuratie / geluiden en audioapparaten dan zie je pictogram voor het volume in het systeemvak plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan