dvd herkent lege dvd's niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy844

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2005
ik heb al een tijdje een probleem met mijn dvd brander.
ik kan cd r's branden enz alleen geen lege dvd's als ik een lege dvd erin doe herkent die hem als een cd waar geen ruimte meer op zit maar ook niks gebruikt is.
het ligt niet aan het merk dvd's maar waar dan wel aan hij leest wel dvd's waar al op geschreven is alleen lege heeft die problemen mee

zou iemand mij hierbij kunnen helepen

alvast bedankt

welkom bij helpmij.

geef je in jouw brandprogramma wel aan dat je dvd wilt branden en geen cd.

ik heb het over windows hoe die de schijf herkent het maakt niet uit welke software ik gebruik hij herkent hem als een cd met 0 bytes beschikbaar :s

gebruik jij de brandersoftware van XP.
Zo nee wat gebruik je dan wel?

nej alles doet die normaal bij gewone cd's en dvd's lezen die al eerder door mij gebrand zijn.
als ik die formateer geeft die oppeens aan dat het een cd is met 0 bytes beschikbaar.
Hij heeft duidelijk een probleem met lege dvd's mijn vader had precies hetzelfde probleem na het formateren van zijn hele pc was het verholpen bij mij niet.

en ik gebruik standaard brandsoftware van xp maar dat is niej egt relevant denk ik omdat windows de lege dvd eerst moet herkennen met het aantal mb dat nog beschikbaar is dan pas kan een programma zien dat hij geschikt is om te branden

Geplaatst door roy844
en ik gebruik standaard brandsoftware van xp maar dat is niej egt relevant denk ik omdat windows de lege dvd eerst moet herkennen met het aantal mb dat nog beschikbaar is dan pas kan een programma zien dat hij geschikt is om te branden

Met deze stelling ben ik het niet eens.
Bij elke brand software moet je aangeven of het een cd of een dvd is.

>>>>>>>>>>>>>als ik die formateer geeft die oppeens aan dat het een cd is met 0 bytes beschikbaar.<<<<<<<<<<<<<<<<

Wat zijn het dan? Cd-Rw/Dvd-Rw OF Cd-r /Dvd-R/+R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan