dvd kopieren lukt niet altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackboy555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2005
ik kopieer regelmatig een dvdke,maar de laatste tijd lukt dit bij sommige films niet.weet er iemand of er al een nieuwe beveiliging in omloop is?

je Kopieert natuurlijk voor eigen gebruik, de laatste tijd worden veel meer DVD's op de mark gebracht met nieuwe vormen van beveiligingen. Er bestaat er bv 1 die het maar toelaat 1 backup van een dvd te maken. Kijk eens of je het programma Any DVD kan vinden.

Geplaatst door raymond-hubertu
je Kopieert natuurlijk voor eigen gebruik, de laatste tijd worden veel meer DVD's op de mark gebracht met nieuwe vormen van beveiligingen. Er bestaat er bv 1 die het maar toelaat 1 backup van een dvd te maken. Kijk eens of je het programma Any DVD kan vinden.

Kijk hier maar eens:

http://www.dvdworld.tk/

op deze link vindt ik het niet maar ik zal er eens achter zoeken.het spijtige is dat ik de film reeds heb ingeleverd en ik dus moet wachten tot ik er weer ene heb die moeilijk doet.

ik heb me er niet meer mee kunnen bezighouden,net vader geworden en kleine vraagt veel aandacht.:mad:

Geplaatst door blackboy555
ik heb me er niet meer mee kunnen bezighouden,net vader geworden en kleine vraagt veel aandacht.:mad:

Gefeliciteerd, nu luiers ipv de computer. Succes. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan