Dvd kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikreintjens

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hallo,

Ik wil Taxi 1, 2 en 3 gaan kopieren met Nero 8 op een dvd van 4.7 GB. Het mag ook alle 3 op een apparte dvd of alle 3 op één dvd.
Taxi 1: 4.90 GB Deze bestanden staan op Taxi 1: backup-bestand van de IFO - Info dvd film - VLC media file (.vob)
Taxi 2: 5.63 GB Deze bestanden staan op Taxi 2: backup-bestand van de IFO - Info dvd film - VLC media file (.vob)
Taxi 3: 4.35 GB Deze bestanden staan op Taxi 3: backup-bestand van de IFO - Info dvd film - VLC media file (.vob)
Met welk programma kan ik Taxi 1 op een dvd kopieren van 4.7 GB kopieren, Taxi 2 op een dvd kopieren van 4.7 GB en Taxi 3 op een dvd kopieren van 4.7 GB.
Kan je ook het menu'tje weglaten zodat hij wel op de dvd past, zoja hoe, en kan dat met Nero 8?

Mvg Erik

Ik wil gewoon een reserve hebben, als Taxi kapot is heb ik nog altijd een reserve.

kopiëren voor eigen gebruik is toegestaan, alleen een programma waarmee dit kan (soms) niet ik gebruik zelf ook zo'n programma. Google even op DVD Shrink...
Op deze manier doorverwijzen is legaal!

kopiëren voor eigen gebruik is toegestaan, alleen een programma waarmee dit kan (soms) niet ik gebruik zelf ook zo'n programma. Google even op DVD Shrink...
Op deze manier doorverwijzen is legaal!

is dat zo?

is een verwijzing naar dvdshrink niet teogestaan hier?
is toch een normaal freeware prog?

mod?

is dat zo?

is een verwijzing naar dvdshrink niet teogestaan hier?
is toch een normaal freeware prog?

mod?

vanaf de site van DVDShrink (waarbij ze zelf ook niet doorverwijzen):

DVDShrink is freeware. However, due to a number of limitations and facts, we are not allowed to host it here.

Current stable version: 3.2.0.15

Click for Revision History

If you have problems finding DVDShrink, you may find help in our Forum.

http://www.zdnet.nl/

als men even zoekt op deze sit is ie wel te vinden.

maar goed blijft bij mij nog steeds de vraag of het van helpmij mag.

wellicht dat een mod daar uitsluitsel over kan geven..

Aangezien dit:

Freeware is gratis software die altijd en zonder tegenprestaties zal werken. Deze software wordt kostenloos aangeboden op het internet of word gedistributeerd op cd-roms. Freeware kent geen enkele beperking zoals we bij bijvoorbeeld shareware wel tegenkomen

de definitie is van freeware, is er dus geen enkel beletsel om hier links te plaatsen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan