Ik heb sinds enkele dagen een dvd-rw, maar heb hem nog niet met succes kunnen gebruiken.
Heb hem in de computer gestopt. Het is het enige apparaat op de IDE poort. Hij is ingesteld als master.
Bij het opstarten werd alles geïnstaleerd van drivers. Het zijn de standaard drivers van XP home. Alles leek goed te gaan, tot ik er een cd instak. Het was een installatie cd. Toen ik deze wou starten kreeg ik een win-32 fout.
Heb een dvd geprobeert, maar deze liep ook vast. Ondertussen heb ik de dvd-writer al enkele keren opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Op een andere computer werkte hij wel direct.
Waar zou het probleem kunnen liggen?
Nog enkele specificaties:
- winXp home SP2
- dvd-rw LiteOn sohw-1693s
- dvd als enige op de IDE
- dvd als master
Heb hem in de computer gestopt. Het is het enige apparaat op de IDE poort. Hij is ingesteld als master.
Bij het opstarten werd alles geïnstaleerd van drivers. Het zijn de standaard drivers van XP home. Alles leek goed te gaan, tot ik er een cd instak. Het was een installatie cd. Toen ik deze wou starten kreeg ik een win-32 fout.
Heb een dvd geprobeert, maar deze liep ook vast. Ondertussen heb ik de dvd-writer al enkele keren opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Op een andere computer werkte hij wel direct.
Waar zou het probleem kunnen liggen?
Nog enkele specificaties:
- winXp home SP2
- dvd-rw LiteOn sohw-1693s
- dvd als enige op de IDE
- dvd als master