DVD maken met NERO 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

rr66

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
61
Hoe kan ik een dvd maken met Nero 8? En dan met name met de losse video bestanden. Ik heb alleen ervaring met Nero 5 (burning rom)
Gewoon de vob, ifo en pub files in een video-ts map plaatsen... dit lukt mij echter niet in versie 8.
Kan iemand mij tips geven?

bvd, Ronald
 
Nero burning rom starten, kiezen voor DVD-video, klik nieuw en de bestanden in de juiste map plaatsen. Branden en klaar.
 
Nero burning rom starten, kiezen voor DVD-video, klik nieuw en de bestanden in de juiste map plaatsen. Branden en klaar.

Da's dus het probleem... kan burning rom niet vinden... wel nero vision en smartstart...
 
Laatst bewerkt:
Ook niet in je lijst met programma's onder Nero 8?

Maar in smart start staat dit onder het tab Rippen en branden, daar kiezen voor Videoschijf branden en dan opent hij nero. Vervolgens is dit van toepassing:

kiezen voor DVD-video, klik nieuw en de bestanden in de juiste map plaatsen. Branden en klaar
 
Klopt, zover was ik ook gekomen. Als je dat doet kom je in Nero Vision en dan kun je keizen voor "dvd maken". Daarna heb ik gekozen voor "videobestanden toevoegen". Ik selecteer dan alle bestanden die ik nodig heb (uit de gedownloade video-ts map).
Het duurt dan echter ontzettend lang voordat Nero dan klaar is om te branden. Dat was in de oude versie absoluut NIET het geval...

Ben nu zover dat ik een dvd kan branden. Krijg in een venster alle scenes uit de film te zien...erg vreemd.
Ga denk ik toch maar op zoek naar een Nero versie waar ook burning rom inzit...
 
Klopt, zover was ik ook gekomen. Als je dat doet kom je in Nero Vision en dan kun je keizen voor "dvd maken". Daarna heb ik gekozen voor "videobestanden toevoegen". Ik selecteer dan alle bestanden die ik nodig heb (uit de gedownloade video-ts map).
Het duurt dan echter ontzettend lang voordat Nero dan klaar is om te branden. Dat was in de oude versie absoluut NIET het geval...

Ben nu zover dat ik een dvd kan branden. Krijg in een venster alle scenes uit de film te zien...erg vreemd.
Ga denk ik toch maar op zoek naar een Nero versie waar ook burning rom inzit...

Ik gebruik ook nero 8 en wat jij nu beschrijft is niet wat ik te zien krijg. Heb je wel de volledige versie? zoals ik het beschijf krijg je dus inderdaad gewoon de map video-ts en audio-ts om de bestanden aan toe te voegen.
 
Ik gebruik ook nero 8 en wat jij nu beschrijft is niet wat ik te zien krijg. Heb je wel de volledige versie? zoals ik het beschijf krijg je dus inderdaad gewoon de map video-ts en audio-ts om de bestanden aan toe te voegen.

Nee die map krijg ik dus niet. Ik krijg alleen een "projectmap" te zien... erg omslachtig allemaal. Ga het nu maar eens proberen met IMGBurn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan