DVD met CRC kopieren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

globe

Verenigingslid
Lid geworden
18 mrt 2001
Berichten
3.584
HEEEEELLLLPPPPP !!!!!

Ik heb een DVD met een zelfgemonteerde video-opname van een vakantie die ik wil kopiëren voor wat vrienden. Als ik deze DVD af wil spelen in mijn PC met PowerDVD of in mijn standalone DVD-speler is er niets aan het handje op 1 seconde ‘blokjesbeeld’ na.

Maar nu ik ‘m wil kopiëren krijg ik de welbekende CRC fout….
Ook heb ik in verkenner geprobeerd de VOB files naar C:/ te slepen maar dan ook krijg ik bij 1 file een CRC… :(


Bestaat er een programma waarmee je een ‘Raw’image kunt maken zodat ik deze DVD wel kan kopiëren? Dus inclusief CRC want in mijn standnalone geeft dit geen enkel probleem.

Ik heb de volgende programma’s al geprobeerd:

NERO
Alcohol 120
Easy DVD 6.0
Ulead DVD picture show

grtz Guido
 
Geplaatst door DrWho
of NERO en selecteer DVD-copy
soms is lezen belangrijk:confused:

Ik heb de volgende programma’s al geprobeerd:

NERO
Alcohol 120
Easy DVD 6.0
Ulead DVD picture show

grtz Guido

{mod break} normale antwoorden geven ook ;) off topic heeft geen nut hoor {/mod break}
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er bang van dat het met een regulier kopieerprogramma niet gaat lukken.

Deze lezen de DVD allemaal als DATA zodat die CRC telkens opduikt.

Clone DVD ga ik vanavond proberen! Met Clone CD heb ik idd. in het verleden de meest beschadigde CD's nog deels kunnen redden.

jullie horen wel weer van me!


grtz Guido
 
GELUKT !!!

Met DVD decrypter heb ik de optie skip read errors gebruikt. Wat bleek: 2 sectoren waren beschadigd....

grtz Guido
 
CRC?

Ik heb ook het probleem dat van een gekopieerde dvd, enkele bestanden niet meer te lezen zijn.
Er worden hier naar mijn menig twee oplossingen voor gegeven;
1) probeer clone dvd (ga ik zeker doen)
2) gebruik bij decrypten skip read errors, er dan zou het wel lukken.

Nou is mijn vraag die paar sectors die hij dan overslaat is dat erg, of stelt een sector op een hele dvd niets voor?

Groeten Walker
 
Als het een video DVD is zul je niet veel merken alleen een klein storinkje. Is het DATA krijg je fouten.
 
decrypter

Waar vind ik de functie skip read errors? Of bedoel je de dat als je de foutmelding krijgt je kiest voor negeren?

Het valt mij wel op dat ik het steeds heb bij het gebrande dvd's.

een vriend van me gebruikt dezelfde media, zelfde brander, zelfde software, en zijn dvd's heb ik geen problemen mee.

Alvast bedankt voor de moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan