Dvd met menu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geestenaar

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
9
Ik moet voor een school opdracht een dvd branden, maar deze moet niet zomaar gebrand worden. De structuur zou er zo uit moeten zien:

* Film

* Scene selectie

* Extra's


En dan een submenu naar "Extra's" met daarin de volgende stukken:
* Trailer
* Alternatief eind
* Bloopers

Maar ik heb geen enkel idee hoe ik dit voor elkaar zou kunnen krijgen. Ik heb al zoveel programma's gebruikt maar dat submenu lukt nergens mee.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen alvast bedankt.
 
Het handigste programma dat ik ervoor ken is Adobe Encore... Dan moet je alleen wel een budgetje hebben.
Ik weet trouwens niet in hoeverre ik je in deze "huiswerkopdracht" mag helpen. MOD?
 
Ik mag hierbij volledig geholpen worden aangezien het cijfer al binnen is (een 9).
 
Submenu's kan (volgens mij voor het eerst?) in Nero Vision, bij Nero 8.
En ook nog in Roxio MyDVD. Voor beide programma's zou je wel moeten betalen...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al zoveel programma's gebruikt maar dat submenu lukt nergens

Er is aangegeven dat er moeite wordt gedaan en dan mag het. We maken geen huiswerk voor ze, maar helpen wel als ze vastzitten ;)
 
Nero Vision heb ik, die wat bij Nero 8 zit.

Oké, dan moet het lukken. Hier staat een guide over de menu's in Nero Vision, en in dit plaatje moet je links onderin (blauw omringd) een nieuwe pagina aanmaken, mits die er nog niet is:



Daarna moet je in het hoofdmenu een tekstkopje aanmaken die naar die pagina verwijst. Je moet wel de "Advanced" opties aan hebben staan in het groen omringde gedeelte. Dan in "Link to" de gewenste pagina selecteren:

 
Laatst bewerkt:
en... heeft het geholpen??? dan mag je rechtsonder de vraag is opgelost aanklikken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan