dvd onleesbaar na branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henri5858

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
hi people,
ik heb het volgende probleem. Wanneer ik gedownloade films, of dvd's wil kopieren op een dvd met nero burning rom dan lukt dat niet. Ik heb ze zowel als image bestand proberen te branden, of 'gewoon'via de losse ifo, bup en vob bestanden (in de video ts map). Alles lijkt goed te gaan, de pc gaat aan de gang (duurt uiteraard lang), totdat 100% klaar is en dvd uitgeworpen wordt. Ik klik 'done'. Maar als ik vervolgens de dvd wil afspelen (op een losse dvd speler of op dvd van de pc) dan wordt de dvd niet herkend. Sterker nog: ik kan de inwhoud ook niet meer wissen (ik gebruik -rw), want hij herkent hem gewoon niet. Weg dvd. Ik word daar een beetje wanhopig van.

enkele technische gegevens: dvd type: -rw, geprobeerd met sony, tdk en hema
nero versie 6 (reloaded)

intel pentium 2.8C
2x 256 mb DDR 400MHz
120/7200 SATA
Lite on 16x DVD MSI 865PE
diskdrive
MSI FX 5600XT 128 MB

MSI DVD +/-Brander

Daarnaast (of zou het ermee te maken hebben??) bestaat het volgende probleem: ik kan geen programma's of updates kan installeren omdat ik dan de foutmelding krijg 'geen toegang tot %userprofile%netwerkprinteromgeving.

ik dacht nl slim te zijn en te branden via roxio. Maar ik kan roxio nu niet (volledig) installeren vanwege deze "geen toegang tot %userprofile%netwerkprinteromgeving.
'men'zegt dat het een registerfout zal wezen. Maar ja, hoe haal ik die dan weg?

wie o wie kan mij helpen??? Mijn dank is bij voorbaat heel groot!

vr gr henri

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan