DVD-player herkent DVD niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter ltk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ltk

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Ik heb net een nieuwe DVDbrander geinstalleerd op mijn WindowsXP-pc. Daarnaast heb ik nog de oorspronkelijke CD-DVD-player. Die laatste heeft altijd probleemloos CD-s en DVD-s gelezen (en doet dat nog steeds). De eerste DVD die ik nu net gebrand heb (met CDburnerXP-Pro3) wordt nu wel herkend/gelezen in de nieuwe brander-drive maar wordt helemaal niet herkend door de oude DVDplayer! Rara?? Een andere onlangs op mijn Vista-laptop gebrande DVD (uit hetzelfde doosje) wordt er weer wél goed door gelezen.

dvd player herkent dvd niet.

Hallo.

Heb je die dvd ook afgesloten, want als je dat niet gedaan hebt danleest de dvd speler die niet maar wel de dvdbrander.
Kijk even in het brand programma of je hem ook af kan sluiten en of hij op branden en gelijk afsluiten staat.
Dan zal het wel goed komen denk ik.

Groeten Cees.

:thumb::thumb:

Ik ben tot nu toe gewend om mijn (gegevens-) Cd's altijd open te laten om later nog dingen toe te kunnen voegen . Dat functioneert tot nu toe prima op alle drives. Maar dat werkt bij een DVD dus kennelijk anders? Ik heb intussen ook 2 DVD's gebrand die ik wél afgesloten heb. En die laten zich inderdaad probleemloos lezen in beide drives. Waar zit het verschil met de Cd's?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan