Dvd+r 8.5 gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel 09 09

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2009
Excuses als ik dit bij het verkeerde onderwerp plaats!

Wie weet er waar ik een doosje of een paar DVD+R vandaan moet halen. Ik heb er een heleboel van 4,7 GB maar ik wil graag een aantal waar wat meer op kan, ik zag dat er ook DVD+R bestaan van 8,5 GB. Even gezocht op internet, maar kan niet echt een winkel vinden waar ik deze op zou kunnen halen.. Iemand een idee??

Mvg.

Ik snap je niet helemaal?
Je wil DUAL LAYER DVD's hebben?
Die wil je ophalen of mag het ook verzonden worden?

Leg even uit graag.

Geen Mediamarkt in jou buurt dan? Die heeft er zat.
Anders online bestellen bij www.bigdennis.nl

Je zoekt inderdaad verkeerd, belangrijk is wel of je brander + of - brand maar aan je topic te zien is dat - omdat je al een aantal gewone dvd schijven hebt.
Je zoekt zoals ze dat noemen dual layer, uiteraard moet je dvd brander hier wel geschikt voor zijn, meestal staat dit wel op de la van je dvd brander, hier zal iets staan van DL of gewoon dual layer.

Ik ben momenteel bezig met een heleboel filmpjes van van vroeger op DVD zetten. En sommige duren erg lang en dan moet ik deze in delen op een DVD zetten. Die DVD van 4,7 GB zijn ook DVD+R.. ik denk dat mijn brander niet geschikt is voor DVD-R, want dat heb ik ook geprobeerd maar dan kreeg ik steeds foutmeldingen. Kan iemand uitleggen wat dat Dual Layer precies inhoud, want dat is voor mij nog niet helemaal duidelijk.. Ik ga trouwens liever gewoon naar de winkel om alles op te halen, daar voel ik me toch wat beter bij;)

@ Terrarabo
Weet je zeker dat ze bij de MediaMarkt verkrijgbaar zijn? ik heb al op de site gekeken, maar kon het niet vinden, of zetten ze dat soort kleine dingen er gewoon niet op?

In ieder geval al bedankt voor de reacties!

Dual Layer betekent dat er op twee lagen gebrand wordt en vrijwel iedere moderne DVD brander kan dit.
En ja, Mediamarkt heeft deze zeker en het verbaast me niet dat ze niet op de site staan.
Gewoon even naar vragen en men pakt ze zo voor je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan