dvd+r kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

xdbts

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2001
Wie weet waar je goedkoop aan dvd+r kunt komen?

Ik heb nu bij de mediamarkt 5 voor 10 pleuro gekocht, dus dat is 2 euro per stuk (merk: emtec snelheid:1 tot 2.4x) en deze doen het goed in mijn lite-on brandertje van 125 euro!

Oja, online kopen vind ik geen probleem, maar dan komen er dus wel verzendkosten bij! ik wil eerst een stuk of 20 kopen (met doosje)

Iemand suggesties?

bedankt voor de link, erg handig dit! veel beter als kieskeurig en vergelijk.nl (heb het gevoel dat die sites worden gesponsord, er zijn nl maar een beperkt aantal bedrijven die je er op ziet en de goedkoopste zijn ze niet vaak)

Wat betreft de dvd+r, ik heb het gevoel dat ik die beter voor 2 euro bij mediamarkt kan kopen, het scheelt niet zoveel (of ik moet er 100 willen kopen )

wat me opviel dvd-r zijn goedkoper, pech voor mij

wat me opviel dvd-r zijn goedkoper, pech voor mij

Het prijs verschil is niet echt groot , en dvd + blijkt volgens diversen tests toch beter uit de bus te komen.

Goed brandertje die lite-on heb ik ook.

Toch wil ik adviseren om niet gelijk een spindel van 100 of 50 stuks te kopen zonder het betrefende merk eerst goed uit te proberen.

Momenteel brand ik met arita , tot heden zijn ze allemaal gelukt. [ gekocht op een beurs ]

Dus dit merk kan ik je wel aanraden

Wellicht zijn er nog meer forum leden die ook een lite-on hebben , en met een ander merk brand wat hun goed bevalt.

groetjes speedtouch

Hier heb ik wat aan. Ik had al gezien dat arita goedkoop is, maar zat te twijfelen of ze wel geschikt zijn voor mijn brander.
dvdrhelp.com kon me daarmee ook al niet echt helpen.

offtopic:Ik verwacht binnenkort wel meer vragen omtrent dvd branden, beveiliging dvd's, brandprogjes, dvd9/dvd5 hier op helpmij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan