Ik heb met de NEC3500 een bewerkte video diverse keren op DVD+R en DVD+RW gebrand, met zowel Nero als Instant Pinnacle en via Studio8. Voor de volledigheid: de video-film heb ik op DV kwaliteit in Studio8 opgenomen, en vervolgens schijf-image gemaakt en daarna gebrand en ook keer direkt vanuit Studio8 op dvd gebrand.
Als ik de dvd in de pc afspeel (PowerDVD) dan werkt ie perfekt. Als ik de dvd op de huiskamer dvd (Bellagio 807) afspeel, dan zie je de kleuren steeds iets wijzigen: worden kleuren iets donkerder, dan weer lichter etc.
Zelfde film ook gebrand op cd als SVCD en dan zijn de kleuren wel in orde. Ik heb de dvd's op 2,4 speed gebrand en het zijn 4 speed dvd's (TDK+R en That's Write +RW)
Heeft iemand een idee wat daarvan de oorzaak kan zijn?
Als ik de dvd in de pc afspeel (PowerDVD) dan werkt ie perfekt. Als ik de dvd op de huiskamer dvd (Bellagio 807) afspeel, dan zie je de kleuren steeds iets wijzigen: worden kleuren iets donkerder, dan weer lichter etc.
Zelfde film ook gebrand op cd als SVCD en dan zijn de kleuren wel in orde. Ik heb de dvd's op 2,4 speed gebrand en het zijn 4 speed dvd's (TDK+R en That's Write +RW)
Heeft iemand een idee wat daarvan de oorzaak kan zijn?