heb vande week een dvd brander gekocht om mijn vhsfilms(homevideos) op dvd te branden, wil tzt dvd+r's 8x op het net kopen (hier in de winkels niet verkrijgbaar) maar had om effe uit te proberen alvast een paar 4x in de winkel gekocht(philips) thuisgekomen wilde ik kijken op welke snelheid ik met ze zou kunnen branden dus nero cd/dvd speed opgestart, bij starten gaf hij de melding dat hij deze schijf zo niet kon testen, dan moest ik een dataschijf aanmaken, daaruit bleek dat ik met 6 speed kon branden, da's handig om te weten dacht ik dus daarna wilde ik gaan branden, een mp3 dvd gecompileerd en op het moment dat ik wilde gaan branden geeft ie aan dat de schijf niet leeg is, blijkt nero cd/dvd speed er data opgezet te hebben(300 zoveel mb) als ik hem in de windowsverkenner bekijk staat er dat het een lege cd is van 0 bytes en 0 bytes beschikbaar. bij een ongebruikte schijf is dat 4,37 gb en 4,37 gb beschikbaar. Nero zegt dus dat de schijf niet leeg is, is hier nog wat aan te doen of kan ik hem nu weggooien? (zonde, waren best wel duur) trouwens wel een achtelijk programma van nero dat bij testen je schijfje onbruikbaar word, wat heb je er dan aan?
Ik hoop dat iemand weet of het schijfje nog bruikbaar is?
Ik hoop dat iemand weet of het schijfje nog bruikbaar is?