dvd recorder lg

Status
Niet open voor verdere reacties.

balou47

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2004
Hallo.
Ik heb onlangs een LG dvd recorder gekocht type RH265.
Het apparaat werkt prima,maar nu wil ik van hdd naar dvd schijf branden en krijg ik steeds de melding ,, vervang opnameschijf,,,
Volgens de handleiding kan ik plus en min branden,ik heb tot nu toe 8 verschillende
schijfjes er in gedaan maar de melding blijft komen.
Heeft iemand wellicht dezelfde recorder of is er iemand die voor mij de oplossing hiervoor
heeft?

Probeer een een Philips DVD RW als je die erin doet krijg je een melding dvd gereedmaken voor.Het moet een nieuwe RW zijn niet een RW die je met nero gestuft heb.Dus een nieuwe RW en dan ook altijd gegruiken voor de HD reorder DATA .

hallo.
Ik heb een nieuwe philips schijf er in gedaan zonder succes.
Dit was een dvd+r lightscribe schijf.
Zou het nog verschil maken plus of min of r of rw

Hallo balou47
Ik ondervind hetzelfde probleem met een LG RH277H, een maand geleden gekocht. Opnemen op harddisk gaat prima, wil ik iets naar DVD kopiëren dan verschijnt de door jou genoemde melding.
Is jouw probleem inmiddels opgelost? Ik ben natuurlijk zeer benieuwd naar de oplossing.

Gevonden

Oplossing gevonden. Na het inleggen van een lege DVD kiezen voor TV-DVD in het menu, het apparaat ziet dan pas dat er een lege DVD ingevoerd is. Als dan op de vraag "DVD opstarten" o.i.d. ja wordt gekozen, begint de initialisatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan