MisterDennis
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2002
Hopelijk is dit de juiste plaats om mijn vraag te stellen.
Ik overweeg om een DVDrecorder aan te schaffen.
Maar wat is nou beter?
Om een recorder te kopen met interne harde schijf?
Of gewoon één zonder harde schijf en dus alles op dvd-tjes moeten branden.
Mijn voorkeur gaat uit naar één met een harde schijf er in, omdat mij dat minder rompslomp lijkt met dvdtjes die je dan moet beschrijven wat er op staat, ze ergens neer moet leggen, kans op krassen.
Zijn er misschien mensen hier die mij voor en nadelen kunnen opnoemen van dvd recorders met en zonder harde schijf?
Welk merk is bijvoorbeeld niet aan te raden en welke juist weer wel?
Ik heb ééntje op`t oog: Philips voor 199 euro.
Maar ik zit dus nog in dubio.
En is het misschien ook mogelijk door middel van er een video op aan te sluiten dat je videobanden kunt kopieren naar dvd`s?
Of weet iemand misschien een andere site/forum waar ik beter deze vraag kan stellen?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn kwestie
Ik overweeg om een DVDrecorder aan te schaffen.
Maar wat is nou beter?
Om een recorder te kopen met interne harde schijf?
Of gewoon één zonder harde schijf en dus alles op dvd-tjes moeten branden.
Mijn voorkeur gaat uit naar één met een harde schijf er in, omdat mij dat minder rompslomp lijkt met dvdtjes die je dan moet beschrijven wat er op staat, ze ergens neer moet leggen, kans op krassen.
Zijn er misschien mensen hier die mij voor en nadelen kunnen opnoemen van dvd recorders met en zonder harde schijf?
Welk merk is bijvoorbeeld niet aan te raden en welke juist weer wel?
Ik heb ééntje op`t oog: Philips voor 199 euro.
Maar ik zit dus nog in dubio.
En is het misschien ook mogelijk door middel van er een video op aan te sluiten dat je videobanden kunt kopieren naar dvd`s?
Of weet iemand misschien een andere site/forum waar ik beter deze vraag kan stellen?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn kwestie