DVD recorder PIONEER

Status
Niet open voor verdere reacties.

rakker08

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
In tweeduizend en drie heb ik mij een DVD rewriter aangeschaft van het merk PIONEER. Het type is een dvr-107. Ik heb tot hiertoe nog nooit een probleem gehad om een DVD te schrijven. Ik gebruikte altijd DVD's van het merk PRINCO. Ik kan nu nog altijd DVD's schrijven. Als ik de DVD bekijk in mijn DVD speler van Packard Bell dan heb ik tot 10 minuten voor het einde van de film geen problemen. 10 minuten voor het einde van de film blijft de film haperen met het geluid en beeld. Kan iemand mij met deze probleem helpen a.u.b?

Vraag ? En als je de fims bekijk in je brander, wat gebeurt er dan?

Bedankt voor je reactie maar...
Als ik de film in mijn dvd branden steek start het programma POWER DVD. Ongeveer 3/4de van de film krijg ik een venster van POWER DVD waarin gescreven staat: error with continue play the dvd, please clean the DVD en try again. De DVD is proper maar het lukt niet. Ik heb zelfs de film op een andere DVD gebrand maar het lukt zo ook niet.

Dan is er toch iets met je brander!Denk het beste vervangen!

Het is eind 2003 gekocht geweest en nu ga het niet meer. Dan kan toch niet zijn zeker?

Speel die DVD eens bij iemand anders af! Als daar het probleem er zich daar ook voordoet is het toch je brander.

Hallo

Vermoed een vervuilde lees/write optiek .

Deze eens reinigen doet meestal wonderen hoor.

Het reinigen van deze is hier al ettelijk malen aangehaald , dat ik niet in herhaling wil vallen ....

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan