DVD-recorder TARGA

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadelba

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Ik heb me zopas een TARGA DVD-HDD Recorder aangeschaft bij Lidl. Na installatie en verbinding met de TV (alles volgens het boekje, ... denk ik toch), slaag ik er niet in de versch. TV-programma's in de recorder vast te leggen. Bij "kanaal scannen" overloopt de recorder alle programma's van de kabel (ik zie ze op het scherm defileren!), maar na afloop zouden volgens de Users Guide de kanalen in een bepaalde volgorde moeten vastgelegd zijn, volgorde die ik dan met "kanaal bewerken" zou kunnen wijzigen.
Als ik echter naar "kanaal bewerken" ga, is in de "channel Editor" geen enkel programma te vinden! Heb ik misschien bij de installatie een of ander verkeerd ingesteld? Bij één van mijn pogingen kreeg ik overigens bij "kanaal bewerken" een melding als "Channel Editor is leeg", wat dus op hetzelfde neerkomt. Heeft daar misschien een (slimmer) iemand eenzelfde toestel? Hèèèèèèèèèlp!:confused:

Probleem met mijn DVD-recorder TARGA

Neen, ik heb een analoge TV. Of bedoel je of er digitaal signaal is? Ja, maar ik heb (nog) geen decoder (vraag me af of dat omzetten niet zou kunnen met mijn TARGA DVD-recorder.....

Laatst bewerkt:
Wat ik bedoelde was dat als je digitale tv ontvangt en sommige DVD-HDD Recorders dat signaal idd niet kunnen omzetten zodat je dus niks kunt opnemen...

De recorder ondersteunt wel digitaal signaal (overigens verschijnen de beelden van de TV-programma's één na één op het TV-scherm tijdens het automatisch scannen met de recorder (en daar zijn programma's bij die ik niet rechtstreeks op mijn analoge TV kan bekijken (= wellicht de langs de kabel digitaal uitgezonden programma's en waarvoor ik normaal een decoder zou nodig hebben...).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan