DVD recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hallo,
heeft iemand ervaring met de Philips DVDR5570/H? Ik wil een harddisk recorder aanschaffen (videorecorder heeft het begeven) maar zou echt niet weten wat ik het beste aan kan schaffen. Ik heb een Full HD tv van Philips en er wordt verteld dat je dan het beste ook van het zelfde merk een HD recorder kunt kopen.

Gr Marinus

Die laatste stelling is m.i. "kul". Wat wél vaak met merk dezelfde apparaten handig is, is het feit dat je ze beide met één en dezelfde afstandsbediening kunt bedienen.

En nog een voordeel van 1 merk. Soms nemen ze de instellingen van elkaar over.

Heb zelf een JVC Tv en JCV video gehad. Als ik de TV qua kanalen goed had gezet kon ik dat in 1 keer overzetten naar de Video.

Maar ja deze meeste opties doe je 1 keer en daarna niet meer.

Kijk eens bij www.kieskeurig.nl. Daar kun je veel info lezen van gebruikers die een bepaald type hebben. Zo kun je een beetje inlezen wat de + of - punten zijn.

Altijd handig om zo wat meer info te krijgen hoe andere een produkt ervaren.

En nog een voordeel van 1 merk. Soms nemen ze de instellingen van elkaar over.

Altijd handig om zo wat meer info te krijgen hoe andere een produkt ervaren

idd. dat is nog een bijkomstige handigheid, zeker érg handig als je veel zenders kunt ontvangen.

idd. zéér aan te bevelen, want Philips heeft (behalve v.w.b. zijn beeldbuizen / TFT / LCD schermen) nu niet direct een erg goede naam op consumentenelektronicagebied.

Laatst bewerkt:
Heb wel eens vaker op "advies" van kieskeurig iets gekocht maar kan niet direkt zeggen dat het altijd klopt wat er staat. Maar is er niemand die een goed advies heeft? Waar moet ik op letten en wat is er belangrijk om op te letten?
Gr Marinus

D'r zijn toch plenty van dat soort user reviews sites? Je tikt het typenumer in Google in en voila, klikken maar.
Dacht je dat een willekeurige Helpmij bezitter jou het helder stralende witte licht van deze recorder kan laten zien............? Ik denk het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan