dvd recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

janniekn

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2009
Ik heb een dvd recorder met harddisc een sharp DVHR300S nu gaan wij over op digitaal tv kijken ipv analoog nu is mijn vraag of iemand weet of ik dan nog op kan nemen als je over gaat op digitaal en zo ja wat kan ik dan het beste doen, ik neem analoog op maar dit gaat binnenkort niet meer. Wie weet hier iets op of heeft dit zelf ook meegmaakt en heb je daar aan gedaan.

Ja hoor want je lust hem gewoon door.
Althans zo heb ik het gedaan.
Bij mij is het dus zo, de coax kabel vanaf de contact doos gaat naar mijn decoder en vanaf mijn decoder gaat er weer een kabel naar mijn HDD recorder en zodoende kan je gewoon opnemen. Bij mij alleen niet digitaal omdat de uitgang van de decoder analoog is helaas. Dit verschilt per type decoder.

recorder

Ja dat is nu het probleem ze gaan hier over op digitale tv dus volgens zeggen kan je dan niet meer opnemen.Ik heb een samsung receiver.

Wat ik denk is dat ze bedoelen dat je niet digitaal kan opnemen..
Ik zal maar een eens navragen als ik jou was want het lijkt mij heel sterk dat je helemaal niet meer kan opnemen, nog nooit van gehoord.

recorder

Dit heb ik van mijn kabelmaatschappij terug gekregen. niet meer analoog opgenomen kan worden via een video en/of DVD-recorder en begrijpen dat dit zeer vervelend voor u is. Ik kan wel opnemen staat er verder in mijn e-mail maar dan kan ik niet naar een andere zender kijken alleen maar naar de zender die opgenomen wordt

Laatst bewerkt:
Niet meer analoog dus wel digitaal neem ik dan aan.
Welke maatschappij hebben we het over?

Bij Ziggo is het zo, dat je de recorder aan moet melden ( gratis ) en dan kun je digitaal opnemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan