dvd regio code probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

piresi

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
ik heb een nec dvd-rw 1300A.108 brander gekocht,nu wil ik deze gebruiken maar nu is de regio code niet in gesteld.
als ik de regiocode wil veranderen moet ik volgens win xp een dvd met regio code 2 erin doen.dit kan alleen veranderd worden als ik administrator bevoegdheden heb.
tot nog toe kan ik dus niets met deze dvd drander,iemand een idee om dit op te lossen?

Als hoofdgebruiker heb je admin rechten. Ik snap het probleem eigenlijk niet helemaal.

heb de nieuwe dvd speler in computer gebouwd,als ik op eigenschappen kijk staat bij de actieve regio niets geselecteerd,als ik ga selecteren (nederland) regio 2 en ik bevestig,dan krijg ik de aangegeven fout melding.

welke melding krijg je precies,.
- en ben je trouwens admin? (of hoofdgebruiker)

ik ben enige en dus hoofdgebruiker,als ik de regio code (2) selecteer en bevestig,krijg ik de mededeling:kan de regioinstelling niet wijzigen,controleer of het station een medium voor de regio 2 bevat en of u administrator bevoegdheden heeft.

Wat voor player software gebruik je, met powerdvd gaat het meestal vanzelf, hierna hoef je geen regio code meer in te stellen voor de dvd-brander

ik gebruik intervideo win dvd 4,hebdvd brander naar ander systeem verplaatst maar heb daar hetzelfde probleem geen actieve regio geselecteerd.
via website nec nieuwstefirmware opgehaald zonder resultaat.(was dezelfde firmware als ik al had.
zou het kunnen zijn dat er hardware matig iets aan de recorder veranderd moet worden?

nee,dat heb ik niet,ik ben dus nog steeds niet in staat om de regiocode te veranderen.
volgens scherm mag dat nog 5x maar hij doet het niet.

Verwijder anders alle players via de software optie, en de dvd brander uit apparaatbeheer, en begin van vooraf aan.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan