dvd regiocodes op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja8888

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2003
Hallo alemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen....
Ik heb een MSI DR4-A dit is een DVD R+RW(+ en-).
Wij wonen momenteel in het buitenland en hebben dus ook te maken met andere regio's. De MSI DR4-A hebben wij laatst in Nederland aangeschafd. Nu is het geval dat wij de regiocode al 5 keer veranderd hebben en dus niet meer kunnen veranderen ! Echt balen dus want hij staat nu op de regiocode van Amerika....en nog een paar maanden en dan gaan we weer in Nederland wonen en dan kunnen we dus geen nieuwe dvd's afspelen (snik!) Hebben jullie misschien een oplossing?
Ik had iets op deze site gelezen over regiovrij maken maar dat is ook weer niet zonder risico's las ik ...

Alvast bedankt voor jullie reacties !

groetjes, Anja.:rolleyes:

Hé megabit!

Thankzz voor jouw reactie, ik ga het proberen en hoop dat inderdaad geen problemen te krijgen, het programmatjuh is toch wel gratis??

Anja :thumb:

Ik ben dus net op die site geweest; heb het programma gedownload (dvd Region Master setup);maar als ik de gebruikersovereenkomst lees dan staat er dat het "shareware" is en dat je het na 15 dagen moet registreren en dan zul je wel moeten betalen ofzo?
Niet dat ik straks met een onbruikbaar programma zit ofzo, snap je?

Wil je me dat ff laten weten?
zenks !

Anja :o

Als je Windows bedoeld : Windows XP Pro Nederlands met servicepack.
Van dat programma Region Master is maar 1 versie.

Anja.

Ik heb inmiddels van iemand het programma "Any DVD" gekregen, daardoor is mijn dvd speler nu regiovrij!

groetjes,
Anjatjuh.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan